16.Vedel si to?

141 14 3
                                    

Jisungov pohľad

Toto bude ten najhorší deň môjho života. Aby ste boli v obraze s Felixom sme dneska boli na večeri pred kurzom zvládania krvi. A Felix akožto najväčšie nemehlo. Zakopol a buchol do jednoho upíra pred sebou, ktorý mal v ruke sáčok s krvou. On ten sáčok stlačil a obsah sáčku vystriekol tomu upírovy do tváre. Začali do seba strkať a bol z toho konflikt ktorý vyvrcholil násilím. Jedna upírica za nimi prišla odstrkla ich od seba a povedala, že po kurze sa majú zastaviť v knižnici a spýtať sa knihovníčky s čím potrebuje pomôcť. A viete čo je na tom všetkom najlepšie? To, že dneska máme hodinu s Minhom takže tam budem sám. Pýtal som sa Asahiho a podľa neho sa Lix v tej knižnici zdrží minimálne dva týždne.

Cestou do telocvične som rozmýšľal ako zabiť Felixa za to, že má v tom nechal. Musím vymyslieť nejaký krutý a bolestivý spôsob.

V telocvični bolo prázdno. Minho pravdepodobne zase nestíha. Dosť ma prekvapilo keď mi aj poďakoval za to, že som mu povedal čo som videl.
Potom ako odišiel sa mi neozval. Netuším či sú všetci v poriadku. Netuším či mala moja vízia vážne pravdu a listy toho kvetu sú smrtiace.

Chcel som sa otočiť a výjsť von sa pozrieť či už nejde Minho. No môj šiesty zmysel má varoval aby som sa uhol doprava a zachránilo ma to pred nárazom.

Minho ma asi chcel prekvapiť tým, že na mňa skočí a bude sa mi môcť znova vysmiať s tým, že som sa nevyhol jeho rane. No to, že sa uhnem nečakal. Nabúral hlavou do zeme a keď som si k nemu kľakol a pozrel som sa naňho vyzeral, že má otras mozgu.

"V pohode?"Ja.
"Hej som v poriadku. Len som nečakal, že sa uhneš."Minho.

Nič som mu nepovedal nechcel som byť naňho protivný. To, že on je protivný na mňa ešte neznamená, že ja budem na neho.

"Kde je Felix?"Minho.
"Má trest v knižnici."Ja.
"Nezávidím mu."Minho.
"Ty si určite ešte nemal trest?"Ja.
"A koľko. Keby sa tresty upírov spisovali ver tomu, že moje meno by tam bolo najčastejšie."Ja
"Kam sa podel porušovač pravidiel Minho?"Ja.
"Nikam sa nepodel. Len je veľká výhoda mať ako najlepšieho kamoša vodcu sídla Východných."Minho
"Ako to, že som toho Minha ešte nestretol. Čo ho zatváraš v izbe vždy keď som nablízku?"Ja.
"Nie len si mal vždy šťastie keď bol na povrchu ten druhý."Minho.
"Mal som teda šťastie alebo smolu, že som ho ešte nestretol?"Ja.
"Asi skôr šťastie. Do toho porušovania pravidiel s radosťou zatiahne aj ostatných."Minho.

Niečo mi nesedelo. Prišlo mi akoby som sa rozprával s niekým úplne iným. Akoby Minho mal dve osobnosti.

"Ideme trénovať?"Minho.
"Som pripravený."Ja.

Tréning sa začal.

Minho udieral päsťami no ja som sa vždycky buď uhol alebo som sa vykryl takže ma ani raz plnohodnotne nezasiahol.

"Zlepšil si sa no teraz sa priprav, že už nebudem taký mierny."Minho.

Začal udierať rýchlejšie. Videl som každý jeho pohyb ale bol taký rýchly, že sa mi tie pohyby medzi sebou motali takže to skončilo nakladačkou pre mňa.

"Mal som pravdu."Minho.
"V čom?"Ja.
"V tvojej slabine. Si veľmi dobrý v tom keď chce na teba niekto zaútočiť z diaľky a útočí pomalšie nie extra rýchlo tak to úplne v pohode vykryješ. No keď dôjde k boju na blízko a útočník je veľmi rýchly tak to má tvoj protivník ľahké proti tebe."Minho.
"Máš pravdu. Vždy keď na mňa niekto útočí veľmi rýchlo tak sa mi pletú tie obrazy čo spraví v hlave."Ja.
"Aké obrazy?"Minho.
"Počkať. Ty nevidíš keď na teba niekto zaútočí čo spraví ešte predtým ako to spraví?"Ja.
"A ty to vidíš?"Minho.
"Áno."Ja.
"Počkaj niečo skúsim."Minho.

Odišiel a ja som tam zostal sám. Zrazu som videl v hlave ako na mňa z práca skáče a ako ma chytil za tričko.
Uhol som sa viac dozadu a v tom predo mňa spadol Minho.

"Je to jasné."Minho.

Zmätene som sa naňho pozrel.

"Máš ďalšiu schopnosť. Vieš predvídať čo spraví tvoj protivník. Vieš ešte niečo?"Minho.
"No až na vízie a toto. Mal som pred nedávnom sen. Bol úplne reálny. Boli v ňom tri osoby vo veľmi starom dome. Na zemi ležal muž a žena obaja boli asi mŕtvy a nad nimi sa skláňal muž asi okolo dvadsiatky a plakal."Ja.
"Kedy si to videl?"Minho.
"Pamätáš si keď si ma odniesol do ošetrovne tak chvíľu pred tým som mal ten sen."Ja.
"Dnešná lekcia sa končí!"Minho.

Zmätene som sa naňho pozeral ako vybehol z miestnosti.
Dúfal som, že sa mi ho podarí chvíľu po lekcií ešte zdržať aby som sa spýtal ako to dopadlo s tou rastlinou.
Sklamane som vyšiel von z miestnosti.
Zase mi skoro nič nepovedal a hneď vybehol z miestnosti. Príde mi, že mi stále niečo tají a to niečo sa týka aj mňa. Ak ho v najbližšej dobe stretnem tak ho násilím donútim aby mi to povedal.

Minhov pohľad

Rozrazil som dvere od Chrisovej kancelárie. Nečakal som na nič a hneď som sa začal pýtať.

"Vedel si o tom, že?"Ja.
"O čom či som vedel."Chris.
"O Jisungovom sne. Preto bol za tebou vtedy Felix."Ja.
"Nechápem ako si to dokázal vydedukovať ale máš pravdu. Áno vtedy za mnou bol Lix s tým, že mal  Jisung sen o tebe."Chris.
"A prečo si mi o tom nepovedal?"Ja.
"Bolo toho strašne veľa zabudol som. Sám veľmi dobre vieš, že sa toho v poslednej dobe strašne veľa nakopilo. Tí tajomný premieňači upírov. Vlkodlak. Pán neznámi. Ten mŕtvy. Zabíjacké kvety. A to, že má Jisung schopnosť pridávam tiež do zoznamu problémov."Chris.
"Ale prečo videl práve mňa?"Ja.
"Neviem. Máš v pláne mu povedať, že osoba z jeho snu si ty?"Chris.
"Neviem."Ja.

Kapitolaaaaaaaaa. Táto kapitola není podľa mňa najhoršia. Minho sa konečne začal snažiť sa zbížiť s Hanom.

Všetko najlepšie
Chittaphon Leechaiyapornkul (Ten)

Viem že ma narodky až 27 ale som si viac ako istá, že mu zabudnem zablahoželať

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Viem že ma narodky až 27 ale som si viac ako istá, že mu zabudnem zablahoželať.

Dobrú noc 💜🐥

Suddenly//MinsungKde žijí příběhy. Začni objevovat