13. Podzemný skleník

154 14 2
                                    

"Ji pokoj."Lix.
"Nie rýchlo musíme ísť."Ja.
"Najprv sa upokoj a povedz mi čo si videl?"Lix.
"Videl som ako Minho a ostatný idú do akéhosi domu a on sa porezal na rastline a zrazu."Ja

Začal som zhlboka dýchať.

"Pokoj."Lix.

Chytil ma za ruku a pomaly ma doviedol k posteli.
"Sadni si."Lix.

Otočil sa ku mne chrbtom a povedal.

"O chvíľu som tu počkaj na mňa a opováž sa niekam ísť."Lix.

Vybehol z mojej izby a o chvíľu sa vrátil aj s Chrisom za chrbtom.

"Jisung upokoj sa a pomaly mi povedz čo si videl."Chris.
"Dobre j-ja som videl ako Minho Hyunsuk Changbin idú do nejakého domu. Minho vošiel do pivnice a tam bol skleník plný kvetov on sa jednoho z nich dotkol a chvíľu na to padol na zem asi mŕtvy."Ja.
"Lix postaraj sa oňho ak ho bude bolieť hlava príprav mu čaj Jisung ti povie ja idem zabrániť tvojej vízií Jisung."Chris.

Chris vyšiel z miestnosti von a ja som s veľkým strachom pozrel na Lixa.

"Nemám dobrý pocit."Ja.
"Prečo? Chris vie o tvojej vidine a hneď išiel za Minhom. Není čoho sa báť."Lix.
"Lix nevšimol si si jednu vec? Pri tých dvoch víziách. Obe sa do bodky stali. Čo ak sa aj táto stane do bodky a Minho zomrie?"Ja.
"Ji pokoj určite tomu Chris zabráni. Verím, že o takú polhodinu tu už obaja budú. Neboj sa a teraz mi povedz ako sa cítiš?"Lix
"Unavene."Ja.

Minhov pohľad

Vošli sme do jednoho starého domu dostali sme hlásenie, že v ňom žije vlkodlak a vlkodlaci majú prísny zákaz vojsť na územie Východných upírov. Kedysi to mali povolené lenže ich nenávisť k nám ich doviedla k tomu, že nás začali stopovať a útočiť na nás. Veľa upírov vtedy zomrelo, a preto máme s nimi dohodu, že žiaden z nich sa nesmie dlhšie zdržiavať na našom území.

Chalani sa vydali prehľadať horné poschodia zatiaľ čo ja som prehľadával prvé.

Dom bol veľmi starý. Podľa nábytku by som si dovolil súdiť, že zastihol obe vojny.

Kuchyňa bola o tom istom ako ostatné miestnosti jediný rozdiel bol ten, že bola ako tak čistá.

V kuchyni boli dvere otvoril som ich a zistil, že vedú do pivnice.
Pomaly som šiel po schodoch dole až kým som sa nedostal ku ďalším dverám. Otvoril som ich a vstúpil som do miestnosti.

Bol som v obrovskom podzemnom skleníku, ktorý bol plný kvetov boli zvláštne. Mali veľké zelené listy a vyrastali z nich bledo fialové kvety.
Postavil som sa k tej rastline a chcel som sa jej dotknúť no zrazu som započul ako niekto hore silno buchol dverami a začal kričať moje meno na celý dom.

Chcel som aspoň odtrhnúť jeden ten kvet ale len čo som sa tej rastliny dotkol oľutoval som. Kvet ma silno popálil. Ešte nikdy ako som upírom ma nič nepopálilo. Čo to je za rastlinu?

"Minho!"Chris

Počul som ako beží po schodoch a chvíľu potom prudko rozrazil dvere.

Len čo má uvidel pritiahol ma k sebe a mal som pocit, že chce umrieť od radosti.

"Čo sa stalo?"Ja.
"Jisung mal víziu. Videl ako si sa dotkol toho kvetu a zomrel si."Chris.
"Aké ja som sa ho pred chvíľou dotkol a až na to, že má popálil sa mi nič nestalo."Ja.
"Počkať. Chceš mi tvrdiť, že Jisung mal chybnú víziu?"Chris.
"Asi sme sa mýlili a Jisung nemá schopnosť. Tie vízie mohli byť náhoda."Ja.
"Možno ale aj tak sa ho chcem spýtať na podrobnosti čo sa týka tejto jeho vízie. Bol vydesený keď mi to hovoril. Hovoril asi len hlavné body."Chris.
"Čo sa tu deje? Prečo si kričal na celý dom Minhovo meno?"Bin.
"To je jedno."Chris.
"Našli ste niečo?"Ja.
"Niečo som našiel ale ako vidím na teba nemám. Čo za kvety si našiel?"Jaemin.
"Nechytajte sa ich. Ja som sa dotkol toho kvetu a popálil ma."Ja.
"Dobre. Čo ďalej?"Gin.
"Čo ste našli?"Ja.
"Na deväťdesiat percent tu býva vlkodlak. Našli sme reťaze, kalendáre v ktorých sú zaznačené všetky splny od minulého roka a na dva roky dopredu."Hyunsuk.
"Najprv musíme toho vlkodlaka chytiť. Bez neho za Jaehyunom nepôjdeme."Ja.
"Okay."Jaemin.
"Myslíš si, že s týmto podzemným skleníkom má Jaehyun niečo spoločné alebo za to môže len ten čo tu žije?"Ja.
"Nemyslím si, že by za tým bol Jaehyun. Váži si mieru čo medzi nami je."Chris.
"Takže počkáme si tu na našeho vlka. Chytíme ho, a potom pôjdeme s ním za Jaehyunom."Ja.
"Minho ty sa so mnou vrátiš do sídla."Chris.
"Nechcem ich tu nechávať. Idú proti vlkodlakovy."Ja.
"Minho ver nám mi to zvládneme väčšinu z nás si cvičil ty sám. Dokážeme sa ubrániť aj horším veciam ako jednému blbému vlkovi."Jaemin.
"Dobré ale ak niekto zomrie je to na teba."Minho.
"Som tvoj najlepší žiak. Bola by hanba keby nás zabil jeden vlk."Jaemin.
"Aký pyšný a to má len stodesať."Ja.

Spolu s Chrisom sme sa vydali smer sídlo.

Vo výťahu.

"Prečo som mal ísť s tebou?"Ja.
"Pretože chcem aby si zašiel za Jisungom ty ohľadne tej vízie."Chris.

Nechápavo som sa naňho pozrel.

"Ani si nevieš predstaviť v akom stave bol keď som sa ho pýtal na tú víziu. Možno sa jeho vízia mýlila ale aj tak to nič nemení na tom, že sa jeho dve vízie splnili. Chcem nech vidí, že žiješ navzájom si povedzte čo sa stalo. Určite ho to bude zaujímať."Chris.
"Dobré zájdem za ním ale hneď potom sa vrátim za chalanmi. Nemám dobrý pocit keď sú sami."Ja.
"Aj keby som ti povedal nech za nimi nejdeš aj tak by si šiel."Chris.
"Podľa Kuna si bol rovnaký keď šlo o náš bývalý tím."Ja.

Dvere od výťahu sa otvorili. Vystúpili sme a obaja sme sa vydali za svojím cieľom.

V mojom prípade to bola Jisungova izba.

Ahojteeeeeee. Táto kapitola je taká horšia ale v tých ďalších sa to už konečne začne dostávať do tej časti na ktorú čakám od začiatku tejto knihy.
Ľudia dneska má toľko ľudí narodky.

Všetko najlepšie Hobiáš

Všetko najlepšie Vernonie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všetko najlepšie Vernonie

Všetko najlepšie Junghwan

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všetko najlepšie Junghwan

Všetko najlepšie Junghwan

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všetko najlepšie DK

Všetko najlepšie DK

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Dobrú noc 💜🐥

Suddenly//MinsungKde žijí příběhy. Začni objevovat