Minhov pohľad
"Jisung veľmi sa ti chcem ospravedlniť za to čo si musel podstúpiť. Neviem či to, že vieš čo sa vtedy stalo ti pomôže a už nebudeš mať tie sny."Ja
"Ďakujem, že si mi to povedal. Chcel som sa spýtať ako vieš o tých snoch?"Jisung.
"Tajné zdroje."Ja
"Priznaj to povedal ti to Lix?"Jisung.
"Je mi to ľúto zložil som sľub mlčanlivosti. Nemôžem ti to povedať."Ja.
"😑😑😑😑"Jisung.
"Nemrač saaaaa."Ja.
"Prečo si pri mne zrazu takýto?"Jisung
"Aký takýto?"Ja.
"Vždy keď som bol s tebou tak si bol na mňa protivný čo zmenilo v poslednej dobe tvoj názor na mňa?"Jisung.
"Ja nechcel som ukazovať ostatným aký som príde mi, že tá stránka ktorú som ti začal ukazovať je tá slabá a ak ju ukážem ostatným budú má mať za slabého. Strýko má trestal za slabosť."Ja.
"Není to moja vec ale o čom ste sa hádali s Jayom?"Jisung.
"Vyčítal mi to. Všetko. Mohol som za to čo sa stalo Ellie mohol som za to, že z nich sú upíri ale počuť to od neho bolí."Ja.
"Ináč neodpovedal si mi na otázku."Jisung.
"Na akú?"Ja.
"Prečo si pri mne takýto?"Jisung.
"Ja neviem či ti to mám povedať."Ja.
"To je na tebe."Jisung.
"Ja. Ji si úžasný. Neuveriteľné ma priťahuješ a ja k tebe v poslednej dobe začínam niečo cítiť."Ja.Nebol som si istý či bol dobrý nápad mu to povedať. Čo ak ma vysmeje?
No Jisung spravil niečo úplne iné.
Objal ma."Ja Minho neviem či ťa milujem. Chcem to ale zistiť. Prosím daj sa mi spoznať. Nepretvaruj sa pri mne buď taký aký si. Chcem spoznať Minha bez masky."Jisung.
Nedokázal som sa už ovládať pritiahol som si ho m sebe a pobozkal som ho.
Oplatil mi bozk. Svoje ruky presunul na môj krk a ja som ho chytil za pás. Myslím, že ten bozk by trval ešte veľmi dlho no do miestnosti vbehol chlapec s ktorým zdieľa Jisung izbu.
Bol som strašne nahnevaný. Prečo sem vošiel prečo nezaklepal. Moje telo začalo naberať na teplote.
"Minho. Pokoj."Upokojoval ma Jisung.
Nádych výdych. Pokoj nesmieš. Pred Jisungom nie.
Keď už som cítil, že sa moja teplota vracia do normálu pozrel som sa na Jisunga.
"Ja už idem ty si teraz odpočiň. Potrebuješ sa konečne dobre vyspať. Uvidíme sa zajtra.Ja.
"Ahoj."Jisung.Vyšiel som z ich izby kde pred dverami na zemi sedel Felix a netrpezlivo čakal kedy konečne vyjdem von.
"Už sme skončili môžeš ísť do vnútra."Ja.
"Čo ste riešili?"Felix.
"Ji ti to určite povie."Ja.Viac som mu nepovedal obišiel som ho a odišiel som do svojej izby.
Nechcel som aby to Lix vedel ale len vďaka nemu som sa dozvedel o tých snoch. Snáď už žiadne mať nebude.V mojej izbe som sa začal zamýšľať. Musím mu ukázať aký v skutočnosti som v tom prípade by som si mal niečo na to vybaviť.
Jisungov pohľad
Ja ja neviem čo sa pred chvíľou stalo ale bolo to. Úžasné. Nikdy som nepremýšľal nad svojou orientáciou. No teraz po tomto bozku som si viac ako istý, že hetero nie som.
"Okamžite mi povieš všetko."Lix.
"Dobre aaaaa dobre."Zažíval som.
"Alebo vieš čo to počká ty si teraz ľahni a spi. Ja zájdem za tými dvoma v poslednej dobe ich akosi ignorujeme."Lix.
"Dobre choď len prosím Lix nič im nehovor o mojich snoch a o Minhovy."Ja.
"O tom pomlčím ale aj tak ma mrzí, že ich z toho vynecháváme."Lix.
"Aj mne ale po tomto by mohli moje sny prestať."Ja.Seungminov pohľad
Nudím sa Lix a Ji sú na tréningu s Minhom a Hyunjin robil blbosti dostal trest a Asahi dneska nemá moc náladu na to sa so mnou rozprávať.
Prechádzam sa po chodbe keď zrazu začujem ako niekto hovorí."Mohol niekto nájsť tú mŕtvolu?"Niekto.
"Nemyslim si. Ak by ju niekto našiel už ju bol nahlásil."Ďalší neznámi.
"Čo budeme robiť náš pán neznámi sa len tak potuleje po chodbách sídlaa zabíja upírov."Neznámi.
"Musíme ho čo najskôr nájsť. Nesmie zabiť ďalších."NeznámiChcel som sa nenápadne vytratiť rozhovor o mŕtvole bol ale mega zaujímavý. Kto zabil toho upíra. Kedy? Prečo? A ako je možné, že ho nemôžu chytiť.
Zrazu ale bolo ticho. Nik nič nevravela myslel som si, že odišli a ja som sa chcel tiež vytratiť. Nebolo moc bezpečné byť tak blízko miesta činu.
Otočil som sa a skoro som dostal infarkt. Vedla mňa stál chalan s úplne najroztomilejšou tvárou akú som kedy videl.
"Čo ti robíš?"Neznámi.
"Nie si akýsi neslušný. Najprv sa predstáv a až potom hovor dieťa."Ja.
"A ty sa najprv uisti, či osoba ktorej chceš povedať dieťa není o osemdesiat rokov staršia ako ty."Neznámi.Ahojeee ste zvedaví kto bude neznámi. Nezaručujem, že sa to dozviete v najbližšej dobe to viete primačky birmovka škola. Mám toho dosť inaaaaaaaaaaaaač.
Death. 🥴🥴🥴🥴❤️🖤❤️🖤Dobrú noc 💜🐥
ČTEŠ
Suddenly//Minsung
VampireFantasy, upíri, vlkodlaci, mágia, romantika, schopnosti, boj, napínavé a toto sú len niektoré veci čo od tohoto príbehu môžete čakať. _________________________________________________ Ľudía chcem vám len povedať, že ak nebudete niečomu rozumieť aleb...