Minhov pohľad
Potichu sme čakali kým sa nevrátia. Netrvalo to moc dlho.
"Kevin mohol by si zájsť na chodbu a prvého človeka ktorého nájdeš zmeniť a priviesť sem?"Haechan.
"Idem."Kevin.
"Čo si videl?"Heidi.
"Dom. Vošli sme doň chvíľu sme hľadali až sme sa dostali do pivnice. Je to obrovská miestnosť ktorá bola plná kvetov. Bledo fialové kvety a listy pripomínajúce Aloe Veru."Haechan.
"Čo máš v pláne?"Jacob.
"Nemáme istotu, že kvet je skutočne jedovatý či dokonca môže zabíjať. Najprv sa uistíme a až potom budeme konať."Haechan.Chvíľu na to prišiel Kevin a niesol mladú ženu. Hodil ju na zem. V ruke držal sáčok s krvou. Chvíľu sme všetci nehybne sedeli a čakali kedy sa zobudí.
Bolo mi jej nesmierne ľúto. Pred pár týždňami by mi to bolo jedno no teraz po Jaeminovej smrti. Môj pohľad sa zmenil. No aj tak nebolo možné jej pomôcť. Možno to znelo srabsky ale je to tak. Vzoprieť sa Generálnemu znamená zomrieť.Dievča otvorilo oči. Bola a zmätená vystrašená. Kevin sa posadil vedľa nej a než stihla vykríknuť nalial jej časť sáčku do úst. Bolo vidno, že to nečakala. Chvíľu bola zmätená no potom ju krv posádka a ona mu vytrhla sáčok z ruky a celý ho vypila.
Potom ju chytil Johnny a Haechan za ruku a teleportli sa naspäť.
Pozrel som sa na tvár všetkých v miestnosti. Nikto neprejavil ani najmenší znak ľútosti. Všetci vedeli čo znamená, že z nej spravili upíricu a že ide s nimi.
Viem ako to u nás funguje. Ľudia sú pre nás ty menej cenný. Niektorí si dokonca myslia, že by sme im mali vládnuť. Ale aj my sme boli kedysi ľuďmi.
Johnny aj Haechan sa vrátili no mladá žena s nimi už nebola.
"Východný hovoria pravdu. Vlkodlaci pestujú rastlinu ktorá dokáže upírov zabiť. Rozhodol som sa, že sa poradíme všetci Generálny upíri a potom vás všetkých zavoláme zase naspäť."Johnny.
Vyšli sme zo zasadačky. Chris nás ťahal čo najďalej od ostatných upírov. No nie od ostatných skôr od Západných.
Došli sme na opačnú stranu hradu.
"Čo myslíš čo spravia?"Ja.
"Neviem ale nemám z toho dobrý pocit."Chris.
"Haechan vyzeral nadšene z nášho objavu."Bin.
"Vôbec ho netrápilo, že táto rastlina zabila už minimálne dvoch upírov. Bol rád. Mám zlý pocit, že sa bude snažiť tú rastlinu použiť ako zbraň."Chris.
"Ale proti komu? Není žiadna vojna."Hyunsuk.
"To, že není neznamená, že nemôže vypuknúť. Generálny zbroja armádu odkedy sú upíri. Prečo? Prečo hľadajú a berú k sebe všetkých starších skúsenejších upírov so schopnosťou a tých bez posielajú ako svojich bodyguardov alebo ako vojakov."Chris.
"Som zvedavý s čím prídu."Gin.
"Ja to ani nechcem vedieť."Jeno.
"Nech nám oznámia, že tie rastliny chcú spáliť a všetko tým uzavrú."Hyunsuk.
"Pripravme sa aj na tie horšie možnosti."Ja.
"Pôjdu za vlkodlakmi a budú sa pýtať. Prosím nech nespravia nejakú hlúposť."Bin.
"Poznáš ich. Určite im nebudú hovoriť, že sú vlkodlaci ale, iba kopa chlpov."Ja.
"Neriešme to. Poďme si zabehať do lesa. Milujem prírodu okolo tohto hradu."Chris.O hodinu neskôr
Keď už sme usúdili, že by mohli mať záver čo spravia. Vybrali sme sa naspäť. Pred vchodom bolo zase plno ľudí netušiacich , že sa rozhodli ísť na to najhoršie miesto.
V zasadačke už boli takmer všetci. Západný a Juhozápadný stále chýbali.
"Myslím si, že sme čakali dosť. Začneme naši zvyšný členovia majú smolu. Kvety sú veľmi nebezpečné. Rozhodli sme sa, že tam pošleme našich vedcov nech o tých kvetoch zistia čo najviac. My pôjdeme za vodcom tej svorky vlkodlakov vedľa vášho sídla."Haechan.
"Čo plánujete s rastlinami spraviť potom?"Chris.
"Uvidíme."Haechan.Dneska sa cítim ako keby som na niečom fičala. Chcem spaaaaaaať.
Môj život nemá zmysel dokým sa zase tých osem zlatých retardov nevráti späť k nám 😭Dobrú noc 💜🐥
ČTEŠ
Suddenly//Minsung
VampireFantasy, upíri, vlkodlaci, mágia, romantika, schopnosti, boj, napínavé a toto sú len niektoré veci čo od tohoto príbehu môžete čakať. _________________________________________________ Ľudía chcem vám len povedať, že ak nebudete niečomu rozumieť aleb...