34. fejezet

399 31 4
                                    

Miután segítettem Yoonginak kipakolni a süteményeket tányérokra, bevittük azokat a nappaliba, és letettük a kanapé előtti kisasztalra.
-Jimin, muszáj megkóstolnod anyukám süteményeit – mondtam, miközben az utolsó tányért tettem le – ugyanis édesanyám négyféle süteményt készített, méghozzá mind a négyből egész sokat.
-Igen, Hoseok anyukája nagyon jól süt – bólintott mosolyogva Yoongi.
-Hm... Melyikkel kezdjem? – nézett a tányérokra a rózsaszín hajú fiú.
-Amelyikkel akarod – mosolyodtam el. Eközben Yoongi leült Jimin mellé, és átkarolta a derekát. Nagyot nyeltem, ezzel elfojtva az érzéseimet, és továbbra is próbáltam játszani a szerepem, miszerint még mindig ugyanannyira nem érdekel Yoongi, mint addig... Ironikus, nem? – Szerintem én megyek is, nem akarok zavarni. Csak a sütiket hoztam el, úgyis vendégetek van meg minden... – kezdtem búcsúzkodni hirtelen, mire Jimin és a másik srác értetlenül nézett rám. Yoongi volt az egyetlen, aki tudta, valójában miért szeretnék mihamarabb hazamenni.
-Nem kell elmenned, egyáltalán nem zavarsz. Néha jól esik a barátainkkal lenni, jó lenne, ha te is itt maradnál – nézett rám Yoongi. Tekintetét mélyen enyémbe véste, és láttam szemeiben, hogy komolyan nem akar most ellenkezést tőlem. Tudta, hogy ha hazamegyek, a nap további részében iszok és sírok, miközben a régi képeinket nézegetem.
-Igen~ - szólalt meg Jimin is. – Ismerd meg Taet – mosolyodott el, én pedig a göndör hajú fiúra pillantottam. Tae...
-Oké – sóhajtottam, és kezet nyújtottam a fiúnak. – Hoseok vagyok, Yoongi legjobb barátja.
-Én Taehyung, Jimin legjobb barátja – mosolyodott el a göndör hajú, akit ezek szerint Taehyungnak hívnak. – Egyidős vagy Yoongival? – kérdezte.
-Nem teljesen. Közel egy évvel fiatalabb vagyok nála, de egy osztályba jártunk a gimiben – mondtam, és leültem a kanapéra Taehyung mellé.
-Oh – bólintott a fiú.

Kellemesen mély volt a hangja, ami csak egy plusz szépséget adott az egyébként is gyönyörű fiúnak. Amikor megszólalt, meg kellett erőltetem magam, hogy ne mutassam ki, mennyire bejön.
És láttam benne egyfajta lehetőséget: talán végre elfelejthetem Yoongit.

☆☆☆

Nagyon sokáig beszélgettünk a nappaliban, majd úgy döntöttünk, megnézünk egy filmet. Nos, ez a film elméletileg horror volt, amitől féltem, hogy... hát igazából attól féltem, hogy félni fogok, de a srácokkal inkább vígjátéknak tűnt az egész. Rengeteget nevettünk, mindenkinek idióta beszólásai voltak – főleg Yoonginak és nekem -, szóval az a két óra hossza is remekül telt.
Végül hajnali kettőig felelsz vagy merszeztünk, miközben pizzát ettünk, csak hogy hizlaljuk magunkat.

-Hoseok, gondolom, mostmár nem mész haza – nézett rám Yoongi, amikor már kezdtük fáradtnak érezni magunkat.
-Ömm... de, szerintem hazamegyek – gondolkoztam el.
-Nemár, ez hülyeség! Hajnali kettő van – emlékeztetett a fiú. – Emellett tudom, hogy a szüleidnél aludtál, szóval tisztálkodási szerek és pizsama is van nálad.
-Jó, oké... De a másik szoba gondolom foglalt Taehyung miatt, szóval én alszok a kanapén – kötöttem ki. Azonban Yoongi ezt sem hagyta annyiban.
-Nem hagyom, hogy a kanapén aludj. Éjszaka meg lehet pusztulni idelent – rázta a fejét az idősebb. – Bőven elférsz egy ágyon Taehyunggal.
-Mi? – kerekedtek el a szemeim. – Nem, én... egyedül... – hebegtem össze-vissza.
-Nincs ilyen opció – rázta a fejét ismét Yoongi.
-Aish, oké. De ha kicsi az ágy, inkább hazasétálok éjszaka... – morogtam, és próbáltam nem belepirulni a gondolatba, miszerint az éjszaka azzal a fekete hajú angyallal fogok aludni, aki azonnal elterelte a figyelmem, ahogy megláttam aznap délután.

——————————————————————————

Annyeong!
Nagyonnagyon sajnálom, hogy így eltűntem mostanában:(
Nem tudom, hányan olvastátok a kiírásom, de a lényeg az, hogy el kellett költöznünk, és itt nincs wifi, szóval eleinte ezért nem tudtam írni (laptopon szoktam megírni a részeket, majd átküldeni magamnak Messengeren, de ugye laptopon nincs mobilnet), meg mindenféle egyéb dolog történt és waaa 😂😂
Lényeg, hogy most itt vagyok ezzel a résszel, illetve mindjárt publikálom a következőt is :3

Ez a rész amúgy már két hete megvan, csak~ nem tetszett 😂😂 Most kivettem belőle azt, ami szerintem sok volt, és... szóval igen, ennyi 😂

2021.03.06. 21:54

Lakbérbe adott bizalom /Yoonmin/ /befejezett/Where stories live. Discover now