-Hé, baromarcú! – kiabáltam, miközben már legalább harmadjára kopogtam a fürdőszoba ajtaján másnap este. – Nem akarsz végre kijönni?
-Nem – kiabált vissza azonnal.
-Már egy kibaszott órája bent vagy abban a szerencsétlen fürdőszobában. Sellőuszonyt akarsz növeszteni, vagy mi van? – üvöltöttem neki továbbra is.
-Sellőuszonyt? Nem, köszi, maradok az egyszerű úszóhártya növesztésnél. A sellők nem tudnak baszni – gondolkozott, én pedig majdnem elnevettem magam... De csak majdnem!
-Valahogy nekik is kell szaporodni... - mentem bele én is a hülyeségbe.
-Leveszik az uszonyt, vagy mi? – röhögött fel.
-Mit tudom én, nem ismerek sellőt – röhögtem én is. – Na, ha nem jössz ki két percen belül, én magam rángatlak ki onnan! – vettem fel újra az ideges stílusomat.
-Nincs rajtam ruha – emlékeztetett.
-Nem érdekel, majd becsukom a szemem – vágtam rá azonnal, mire ő újra felnevetett.Visszamentem a szobámba, és elterültem az ágyamon, majd kezembe vettem a telefonom, és beállítottam az időzítőt 2 percre. Komolyan vettem a dolgot, az biztos...
Ahogy letelt a két perc, azonnal ki is mentem a szobámból, és újra dörömbölni kezdtem az ajtón.
-Megyek már! – kiáltott ki azonnal Jimin. – De amúgy miért nem mész a másik fürdőbe?
-Mert mondjuk ebben a fürdőben van a törölközőm, a fogkefém és minden egyéb? – kérdeztem vissza.
-Aish, oké, megyek – ismételte, és hallottam, hogy kiszáll a kádból. Hogy tud valaki több, mint egy órán át a kádban fetrengeni?Ahogy kinyitotta az ajtót, kiáramlott a fürdőből a forróság, az pedig aztán főleg forrósággal töltött el, hogy A FIÚN EGYETLEN EGY KIBASZOTT ALSÓNADRÁG VOLT!!
-Miért nincs rajtad ruha? – néztem rá értetlenül, néhány másodperc agyalás után, hogy mégis mi a francot mondjak.
-Mert ez így nekem jó – vonta meg a vállát, pimasz mosollyal arcán.
-Nekem viszont nem jó, mert mondjuk azt, hogy kissé zavar, hogy szinte pucéran állsz előttem – magyaráztam idegesen. – Ennyi erővel bemehettem volna a fürdőbe, kirángatni téged a kádból, ugyanott tartunk.
-Hát azért ez így kevésbé zavarba ejtő – gondolkozott el.
-Mindegy, leszarom, legalább sellőfarkad nem nőtt. De azért kíváncsi vagyok, mi a szart csináltál a fürdőszobában több, mint egy óra hosszáig – morogtam.
-Fürödtem? – kérdezett vissza, értetlenül pislogva.
-Egy órán át? Hányszor mostad le magadról a tusfürdőt? Húszszor? – húztam össze a szemeimet.
-Te nem szoktál fürdés közben gondolkozni? – nézett rám csodálkozva.
-Nem – vágtam rá egyszerűen.
-De fura vagy – jegyezte meg. – Fürdés közben születnek a legjobb gondolatok.
-Jól van, nem érdekel, csak takarodj már el az ajtóból, szeretnék bemenni végre – morogtam, mire a fiú ki is lépett a helyiségből, de a folyosó kövén megcsúszott, és egyenesen rám esett. Méghozzá nem is akárhogy... Ugyanis alsónadrágban lévő férfiassága egy pillanatra összeért enyémmel – ami persze szintén nadrágban volt -, ez pedig... nos, nem volt túl kellemes érzés.Jimin ijedten kapaszkodott a karomba, majd újra kiegyenesedett, és elengedett.
-Legközelebb töröld meg a talpad – morogtam.
-Lehet, hogy logikus lenne – gondolkozott el, majd mostmár tényleg elment a szobájába, én pedig mehettem a fürdőbe.Ahogy becsuktam magam mögött a fürdőszoba ajtaját, a merev falapnak dőlve ülőhelyzetbe csúsztam, és hosszan kifújtam a levegőt, majd lenéztem a nadrágomra.
-Mi a szar? – suttogtam idegesen, mikor megláttam, hogy gondjaim vannak odalent.
Zseniális vagy, Yoongi. Olyan régen voltál együtt valakivel, hogy már az is felizgat, ha látod a lakótársad alsónadrágban, majd rád esik, és ezzel véletlenül megnyom egy rossz pontot. Kurva gáz...———————————————————————————
Na, itt van ez a műalkotás, amivel kiegészítettem a sztorit 😂😂😂
Értelmetlen, de nagyon hiányérzetem volt, túl gyorsan ugrottunk egy hetet :')Mindjárt publikálom azokat is, amiket nemrég leszedtem, és átpakoltam eggyel arrébb, meeeg hozok egy új fejezetet is :3
2021.01.04. 23:21
Juj, gyermekeim, most nézem!!: Töröljétek a kommentjeiteket, amiket a 4-5-6. fejezethez írtatok, mert így azok is rossz helyre kerültek :')
ESTÁS LEYENDO
Lakbérbe adott bizalom /Yoonmin/ /befejezett/
FanficMin Yoongi éppen házat szeretett volna venni. Egyetlen egy szerencsétlen házat szeretett volna, semmi többet... Viszont Park Jimin is ugyanezt szerette volna megtenni... ugyanazzal a házzal, ahová Yoongi is szeretett volna költözni. 2020.12.27-2021...