Seara fetelor e compromisă sau tocmai a devenit mai bună?
— Ajung în aproximativ zece minute. Nu uita de oja cu sclipici! îmi mai spune Faith, încheind astfel conversația pe care o avem de peste cinci minute.
Surâd ușor, amuzantă de energia ei și de patima cu care își dorește acea ojă, și apăs butonul roșu de pe ecran, în timp ce pun jos cutia cu ustensilele pentru manichiură. De abia aștept să ne vedem, căci știu de pe acum că îi voi simți lipsa în această vacanță, iar o seară ca între fete e numai bună pentru un rămas bun. Aduc și toate ojele pe care le am și le pun pe birou, acolo unde se află deja două cutii cu pizza și Coca Cola, și două sticle în miniatură cu vodkă, în caz că vrem să bem puțin alcool și să ne distrăm pe cinste.
Mă întorc spre Xander atunci când dă buzna în cameră, și îl analizez pentru a mia oară pe ziua de azi. Însă n-am cum să nu fac asta, căci arată mult prea bine pentru sănătatea inimii mele. Poartă doar o pereche de pantaloni de trening ce sunt extrem de lăsați pe șolduri, lăsând la vedere acel V delicios în interiorul căruia are acel tatuaj cu „Fuck the police”. Încă nu i-am aflat însemnătatea. Mai sus, cele șase pătrățele mă ispitesc la păcate, iar o dorință arzătoare își face simțită prezența în tot corpul meu, punând accent pe feminitatea mea ce tânjește să îl simtă din nou. Îmi ling buzele pofticioasă, căci aseară tot ce am făcut a fost să dormim, pe motiv că „trebuie să treacă puțin timp”. Nu a trecut deja destul?!
— Nu știu la ce te gândești, dar mai ai puțin și salivezi.
Îmi ridic ochii spre el, iar Xan mă privește amuzat. Îmi dau ochii peste cap și mă abțin să nu-i zic vreo două, căci încă îmi amintesc foarte bine cum s-a terminat prima noastră conversație pe această temă, iar acum ultimul lucru pe care vreau să îl fac este să îl enervez.
— Ce faci? îl întreb în schimb, privindu-l atentă cum se apropie de mine.
— Am venit doar să iau ceva de la tine.
Ridic o sprânceană, curioasă.
— Ojă? Vrei să îți faci și tu unghiile?
Chicotește, iar ochii electrizanți îi sclipesc.
— Sunt sigur că mi-ar ieși nemaipomenit, dar nu.
Îmi prinde șoldurile cu palmele sale mari și mă trage spre el, lipindu-mi pieptul de goliciunea sa. Își pleacă capul, iar gura sa dulce se lipește apăsat de a mea, făcându-l să suspine încet. Mă înfior toată când îl aud, iar pofta nebună ce o simt crește considerabil în pântecele mele, mânându-mă să îi ling buza inferioară și să îmi strecor limba în lăcașul său umed și dulce. Îmi mișc înnebunită gura peste a lui, iar un iz mentolat, provenit de la el, îmi plutește pe limbă. Suspin când mă mușcă și, în același timp, își coboară palmele și îmi strânge ferm fesele, ridicându-mă de la sol. Mârâie ușor când îl strâng între coapsele mele, și își mișcă gura mai sălbatic, iar zonele inime ni se ating, făcându-mă să îl simt atât de bine, încât nici nu zici că ne despart două rânduri de haine.
CITEȘTI
Si vis amari, ama!
RomancePrimul volum al seriei poate fi acum achiziționat în varianta electronică, de pe Google Books și Google Play. Un înger căzut. Asta este Alexander. Mult prea rănit de trecut, o ia pe căi greșite, fără a mai avea cale de întoarcere. Dur, barbar și cu...