Două minciuni și un adevăr.
Inima mi se topește și mă înțeapă dureros în același timp.
Privind spre tablou, îmi dau seama de măiestria cu care acesta este realizat, de atenția pe care Angel le-a oferit-o până și celor mai mici detalii, de precizia cu care mâinile ei pricepute au lucrat.
Momentan, l-am lăsat în sufragerie și mă voi gândi mai târziu la locul în care îl voi pune.
Pot să o ador mai mult de atât?
Poate să-mi fie mai dragă de atât?
Mai devreme, aproape că am lăsat-o fără suflare atunci când am strâns-o în brațe, încercând parcă să o bag în sufletul meu. Acum, aproape că fac același lucru. Ținând-o în poala mea, înveliți cu o pătură pufoasă pe canapea, ne uitam la Grinch, și probabil că e sătulă de îmbrățișările mele sufocante. Însă cadourile făcute m-au emoționat până în pragul lacrimilor. Fără ca măcar să vorbim despre asta, ne-am potrivit perfect cadourile. Lănțișorul cu coadă șerpuită de drac și-a găsit culcușul pe pieptul ei, așa cum și cel cu aripa de înger a făcut-o pe pieptul meu. Pandantivele stau în dreptul inimilor noastre care bat la unison.
Mă aplec și îi sărut locul în care acesta stă.
— Îți mulțumesc pentru tot, Angel, îi șoptesc. Îmi place la nebunie tabloul.
Își așează blând degetele sub bărbia mea, ridicându-mi capul de pe pieptul său, și își lipește blând buzele de gura mea. Cred că inima mi-a sărit peste o bătaie. Buzele sale sunt așa de moi, încât scap un geamăt ușor și îi mângâi fin talia micuță, peste puloverul negru, răspunzându-i la sărut așa cum se cuvine. Așa cum merită. Îi gust buzele cu poftă, apoi le ling ușor cu vârful limbii, iar Angel îmi oferă permisiunea suspinând. Ador să o aud așa, să știu că eu sunt cel care îi provoacă plăcere.
Mă desprind cu greu de buzele ei, câteva minute mai târziu, iar când privirea sa o întâmpină pe a mea, îi observ pupilele dilatate. Buzele mi se arcuiesc involuntar și îi ofer un sărut pe frunte.
— Hai să ne jucăm ceva, îi propun, văzând că filmul s-a terminat.
Angel stă o clipă pe gânduri.
— Două adevăruri și o minciună?
— Hai să-l facem mai interesant. Două minciuni și un adevăr. Trebuie să ghicim adevărul.
Ea dă ușor din cap, fiind de acord.
— Începe tu, îmi spune.
— Doamnele primele!
Angel surâde ușor.
— Gentilom, ca întotdeauna.
Chicotesc, amuzat de ironia ei, și îi sărut colțul gurii.
CITEȘTI
Si vis amari, ama!
RomancePrimul volum al seriei poate fi acum achiziționat în varianta electronică, de pe Google Books și Google Play. Un înger căzut. Asta este Alexander. Mult prea rănit de trecut, o ia pe căi greșite, fără a mai avea cale de întoarcere. Dur, barbar și cu...