Capitolul 71

1.4K 158 26
                                    

Răsturnări de situații

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Răsturnări de situații.

Să îi ascult bătăile inimii mereu m-a liniștit. Mereu am adorat să stau cu capul pe pieptul său, cu ochii închiși, cu mintea golită de gânduri, inspirând parfumul pielii sale și ascultând melodia pe care inima sa o cântă. Să mă trezesc așa este divin. Să adorm așa este minunat. Iubesc astfel de dimineți, în care razele soarelui ne mângâie pielea, în care ne trezim unul în brațele celuilalt, bătaie de inimă peste bătaie de inimă.

Își trece blând degetele prin părul meu rebel, făcându-mă să zâmbesc, cu buzele lipite de pieptul său dezgolit.

— Te ador.

Sunt primele cuvinte pe care mi le spune, cu vocea joasă, răgușită de la somn. Inima mi se strânge în piept, și nici că aș putea fi mai fericită. În brațele sale sunt acasă.

Îi sărut pielea catifelată, iar el scoate un oftat mulțumit și îmi cuprinde bărbia cu degetele mâinii libere. Îmi ridică cu grijă capul, și apuc să îi văd preț de câteva secunde ochii sclipitori, albaștri ca cerul, calzi și frumoși, înainte ca buzele sale să le sărute delicat pe ale mele. Își mișcă gura lent și cu grijă, de parcă aș fi de porțelan și nu ar vrea să mă spargă, însă îi simt pofta nebunească ce-i curge prin vene. Pentru că aceeași poftă nebună mă înfioară și pe mine. Ori de câte ori e aproape de mine. Ori de câte ori mă sărută.

— Ce ai zice de un mic dejun la pat, pentru iubita mea frumoasă? îmi șoptește peste buze.

Zâmbesc în sărut.

— Mi-ar plăcea tare mult.

Deși nu este cel mai iscusit bucătar, tot ce iese din mâinile lui este absolut delicios. Și nu zic asta doar din iubire, ca acele persoane care mănâncă orice a gătit partenerul, chiar dacă este oribil, pentru că este făcut de persoana lor preferată. Xander a mai învățat câteva rețete de la mine, de când suntem împreună, și îi place să le reinterpreteze în felul lui. Unele i-au ieșit demențial de bune, pe când altele au zburat direct în coșul de gunoi.

— Clătite cu ciocolată și topping de zmeură?

Îmi plouă în gură numai când aud ce are de gând să facă, așa că dau rapid din cap și înghit în sec.

— Și suc proaspăt de portocale, completez, pofticioasă.

Xan îmi zâmbește, știind cât de mult ador aroma.

— S-a făcut, frumoaso.

Se ridică din pat și se îndreaptă spre ușă, încă privindu-mă.

— Așteaptă-mă aici, vin imediat.

Îmi trimite un sărut prin aer și dispare pe ușă.

*

Trece mai bine de jumătate de oră și Xander nu mai apare, iar eu m-am plictisit în camera mea. Ies din dormitor și mă opresc în living pentru a căuta ceva de privit la televizor cât timp este mâncarea gata. Derulez programele până când un canal de știri îmi atrage atenția și mă face curioasă. Tocmai atunci intra Xan în cameră și își întoarce privirea spre televizor, însă îl simt puțin tensionat.

Si vis amari, ama!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum