Capitolul 46

4.2K 271 19
                                    

Clipe alături de ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Clipe alături de ea.

Deschid obosit ochii când vibratul enervant al telefonului îmi ajunge pentru a mia oară la urechi. În cameră e semiîntuneric din cauza draperiilor trase, iar parfumul de zmeură a lui Angel plutește peste tot și s-a imprimat în așternuturi, iar ea e la mine în brațe, dormind liniștită. Întind mâna pe noptieră după telefon și îl deblochez, pe ecran apărând câteva mesaje și apeluri de la Dalton.

„Unde mama dracului ești?"

„Vino la depozit, avem nevoie de tine!"

„Plecăm în misiune în mai puțin de zece minute, iar tu nu știu pe unde umbli! Răspunde dracului la telefon!"

Ultimul mesaj e trimis acum douăzeci de minute, iar când arunc o privire la ceas, văd că e trecut de ora șase seara.

Futu-i mama ei de treabă! N-am mai dormit așa mult și atât de bine de nici nu mai știu când. Însă, chiar dacă am întârziat foarte mult, n-am nici cea mai mică intenție de a mă ridica din pat. Nu, când îngerul gol de lângă mine mă îmbrățișează și doarme atât de frumos pe pieptul meu. Nu, după ce s-a întâmplat noaptea trecută între noi.

Cum să plec și să o las singură? Va crede că am profitat de ea și acum o las de izbeliște de parcă ar fi o parașută ieftină dintr-un bordel.

Îi tastez rapid un mesaj înapoi lui Dalton, apoi blochez telefonul și îl pun pe noptieră.

„Nu vin. Renunț la misiunea din seara asta."

N-are decât să se supere pe mine! Refuz să o părăsesc pe Angel într-un astfel de moment și îmi înfășor mai bine brațele în jurul ei, iar ea se foiește și își afundă capul mai bine în pieptul meu, exact acolo unde inima mea începe să se dezghețe treptat. Nu știu ce mi-a făcut, cum m-a fermecat, însă îmi place la nebunie ce încep să simt, chiar dacă, în aceeași măsură, sunt speriat. Nu aș fi crezut vreodată că pot nutri și astfel de sentimente pentru cineva, mai ales pentru o fată pe care nu o suportam la început. Iar acum... suntem îndrăgostiți unul de celălalt.

Oftez și-mi închid ochii, însă în spatele pleoapelor îmi apar momentele intime de noaptea trecută. Îmi amintesc perfect senzațiile avute când gura ei s-a lipit de mine, îmi amintesc perfect cum se simțea interiorul său cald, gustul său dulce și angelic, și feminitatea ei umedă lipită de scula mea excitată la maxim doar pentru ea. 

Habar nu am ce mi-a făcut, dar cert este că vreau să repet experiența de noaptea trecută, chiar dacă nu am făcut sex. Ce avem noi e mult mai plăcut decât o partidă, însă nu neg că mi-ar plăcea să o posed și în felul ăla.

Oricât m-aș chinui să ațipesc din nou, nu reușesc. Gândurile mele sunt încurcate. Cele despre misiunea ratată și cele despre Angel se amestecă, iar rezultatul nu este unul bun și nici nu va fi vreodată. Nici nu vreau să mă gândesc la reacția ei atunci când va afla cu ce mă ocup, căci, dacă lucrurile vor merge bine între noi și vom fi într-o r... re... re... Bleah! Cred că vomit! Dacă vom fi în chestia aia, nu îi voi putea ascunde asta la nesfârșit. Sunt conștient că o voi pierde, însă nici nu pot renunța acum, când totul e abia la început, la ea. E prea greu să fac asta. Nu sunt pregătit pentru încă o pierdere.

Si vis amari, ama!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum