Dulce eliberare.
— Ce ai de gând, îngeraș? o întreb, iar ea își afundă capul mai bine în scobitura gâtului meu, făcându-mă să sâsâi de plăcere atunci când își trece limba fierbinte peste pielea sub care vena jugulară pulsează. Își plimbă, curajoasă, palma fină pe pieptul meu, mângâindu-mă ațâțător și coborând excitant de lent spre abdomenul meu încordat.
Buzele sale lasă în urma lor o dâră de săruturi până la urechea mea, iar, când îmi mușcă lobul, penisul îmi zvâcnește în boxerii ce mă strâng al dracului de tare.
— Vreau să te fac să te simți bine, îmi șoptește, cu glasul întretăiat, căci încă nu și-a revenit după orgasmului copleșitor de acum câteva minute.
— Nu e nevoie să faci asta, Angel.
Îmi depune un sărut în zona sensibilă de sub ureche și își ridică capul, fixându-și ochii azurii în ai mei.
— Nu vreau să te simți datoare, căci eu nu am făcut ce am făcut doar ca să primesc ceva în schimb.
Stomacul mi se strânge când îmi amintesc cât de strâmtă era și cum pereții vaginului i se strângeau în jurul degetului meu atunci când și-a dat drumul. Îmi ling pofticios buzele, dornic să îi simt gustul din nou.
— Nu mă simt datoare să fac asta, Xan, ci vreau să fac asta! Vreau să te simt, suspină.
Inima mi-o ia la goană când o aud.
Iar sângele mi se înfierbântă când își coboară mâna și mă cuprinde peste materialul boxerilor.
Gem, lăsându-mi capul pe spate. Palma sa începe a se mișca în sus și jos, pe toată lungimea sculei mele întărite, iar gura sa păcătoasă îmi sărută lasciv pieptul, coborând tot mai mult spre abdomen.
— Iubito! vocea îmi tremură, fiind amețit de dorință și de parfumul său. Nu mă mai tachina!
Îi scapă un chicot ce-mi mângâie timpanele.
Apoi se oprește și-mi deschid ochii. Se ridică de pe mine și se poziționează în fața patului, în picioare, întinzând palmele spre mine. Nu mă gândesc de două ori atunci când o urmez și îmi așez palmele în ale sale. Mă las condus de ea câțiva pași mai încolo, și îi analizez pentru a nu știu câta oară corpul ce mă bagă în boală. Sfârcurile îi sunt întărite și nu pot să mă abțin să nu mă aplec, prinzând unul dintre ele cu buzele, trecându-mi limba peste el și sugându-l tare. Angel geme și se agață de umerii mei, însă nu stărui, ci îmi ridic capul și îi zdrobesc buzele cu ale mele, strecurându-mi mâna între coapsele sale.
E umedă.
Exact cum îmi place!
Îmi apăs degetul mijlociul de clitorisul ei și îl rotesc, făcând-o să își deschidă buzele atunci când un suspin îi scapă, și profit de ocazie, infiltrându-mi limba în gura ei fierbinte. Mârâi când mă mușcă, simțind cum mă aprind tot mai tare de dorință, și îmi întețesc mișcările degetului și a gurii, sărutând-o sălbatic și pasional, așa cum ne place la nebunie amândurora.
CITEȘTI
Si vis amari, ama!
RomancePrimul volum al seriei poate fi acum achiziționat în varianta electronică, de pe Google Books și Google Play. Un înger căzut. Asta este Alexander. Mult prea rănit de trecut, o ia pe căi greșite, fără a mai avea cale de întoarcere. Dur, barbar și cu...