Capitolul 58

2.7K 222 16
                                    

Ador când roșește

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ador când roșește.


— Mă strivești! chicotește Angel de sub mine, însă eu îmi continui șirul lung de săruturi pe fața ei catifelată.

Ador să îi simt pielea sub buze.

Îi mângâi blând corpul cu una dintre palme, iar fata mea își plimbă degetele prin părul meu. Mă bucur că ne-am împăcat, iar acum, la câteva zile de la mica noastră nelămurire, suntem mai bine ca oricând, fericiți.

— Mirosi extraordinar, murmur.

Angel chicotește ușor.

— Parfumul tău e de o mie de ori mai încântător. Îl ador.

Îmi ridic capul pentru a o putea privi.

— Serios?

— Da, iubitule.

Pentru a-și întări spusele, își lipește buzele dulci de ale mele. Suspin ușor, înnebunit de aromă, și îi răspund la sărut cu patimă. E activitatea mea preferată. Gura ei e moale și umedă, iar limba sa catifelată face minuni peste a mea. Deja sunt tare, însă nu pot continua. Mă retrag din sărut, iar Angel mârâie nemulțumită.

— De ce te-ai oprit?

Pupilele îi sunt dilatate atunci când mă privește.

— Du-te și schimbă-te, îi răspund. Te scot la întâlnire.

*

Iisuse Hristoase!

Nu mă pot opri din a o privi!

Arată superb în rochia ei neagră, simplă, dar totuși elegantă, cu buzele roșii, mirosind a Dior.

Nu-mi pot lua ochii de pe ea.

E frumoasă în fiecare zi, însă astăzi a depășit limita legală și simt cum o iau razna. Rămân fără aer, iar inima parcă e la maraton. Atât de tare îmi bate în piept.

Pășește grațioasă spre mine, ținând în una dintre mâini un plic negru, iar ochii albaștri, cu gene rimelate, mă analizează sclipind.

— Uau! e tot ce pot să scot pe gură.

Angel chicotește ușor.

— Închide gura, iubitule.

Scutur ușor din cap, încercând să mă dezmeticesc.

— Arăți superb!

Îmi zâmbește, iar obrajii îi prind culoare. Ador când rostește!

Si vis amari, ama!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum