Capitolul 38

4.1K 216 16
                                    

A dormi lângă un înger e mai mult decât un deliciu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A dormi lângă un înger e mai mult decât un deliciu.

Mă foiesc adormit în pat, negăsindu-mi locul, însă trupul de lângă mine nu mă lasă să mă mișc în voie.

E Angel.

Îmi dau seama de asta și fără să-mi deschid ochii, căci mirosul său inconfundabil de zmeură plutește în dormitor și s-a imprimat în așternuturi. Știu că ne-am petrecut noaptea împreună, însă nu știu cum a ajuns aici și nu-mi aduc aminte nimic altceva. Doar faptul că am ținut-o în brațe toată noaptea, iar ea s-a cuibărit la pieptul meu asemenea unui copil.

O simt mișcându-se, apoi pielea sa fierbinte se lipește de pieptul meu, și își afundă capul în scobitura gâtului meu, iar eu gem înfundat, încolăcindu-mi mâna în jurul taliei sale, atunci când îi simt... sânii. Ce mama dracului?! Sânii?! Îi pipăi rapid spatele și constat cu stupoare că e gol, că nu are nicio bluză care să o acopere, nici măcar un sutien, la naiba!

Mă încrunt, încă cu ochii închiși, și încerc din răsputeri să-mi amintesc ceva din noaptea trecută, însă totul e în ceață. Habar nu am cum a ajuns dezbrăcată sau dacă ne-am tras-o ca iepurii, însă nu-mi displace să o simt fără bariere. În fond, mi-am dorit asta de când ne-am cunoscut, iar acum o am, în sfârșit, dezbrăcată în brațele mele.

Iisuse! Erecția de dimineață își face apariția și e alimentată de un anumit îngeraș din brațele mele. O strâng mai tare la pieptul meu, iar ea mormăie ceva imposibil de înțeles și, la fel de repede cum a venit la pieptul meu, se retrage, lăsând în urma ei un mic val răcoros.

Oftez nemulțumit și-mi ridic pleoapele, clipind des pentru a alunga peticula de ceață din ochi. Camera e luminată slab datorită draperiilor închise la culoare ce sunt trase aproape de tot, însă îmi oferă lumina necesară pentru a o vedea pe Angel în toată splendoarea sa.

Mă frec la ochi, crezând că nu văd bine, însă ea este întinsă pe spate pe patul meu, acoperită de pilotă doar până la brâu, lăsându-mi o priveliște deosebită spre sânii ei plini. Dar ce văd mă face să mă încrunt și să-mi pun din ce în ce mai multe întrebări la care nu le găsesc răspuns.

Sânii săi sunt vineți.

Aproape în totalitate.

Au urme de dinți și de mușcături, au hickey-uri peste tot ce coboară de pe gât și care se termină în partea de sus a abdomenului. Și n-am niciun dubiu că eu sunt vinovatul pentru asta. Analizez în tăcere tot ceea ce am făcut, și nu-mi vine a crede că Angel mi-a dat voie, după tot ce s-a întâmplat în ziua anterioară, să mă apropii în felul acesta de ea.

Si vis amari, ama!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum