Nog drie kleine stukjes over 1D die ik heb geschreven maar geen inspiratie voor heb om een hele one shot over te schrijven :)
Als jullie hier ook nog ideeën voor hebben, zet het gerust in de comments en ik zal kijken of ik er nog wat extra over kan vertellen!
Lijstje:
Who are you? - Liam (2)(!!)
We're a team! - Harry
Always In My Heart - Larry•
Who are you? - Liam (2)(!!)
Dit is "deel 2" van 'Who are you? - Liam'.
Dankzij een van jullie heb ik het ongeluk kunnen uitleggen en kunnen vertellen wat er daarna allemaal is gebeurd! Het is niet heel uitgebreid geschreven, maar nu hebben jullie meer zicht <3 zie het als een soort samenvatting!
Dankjewel voor de inspiratie esra56360337 <3
Hope you like it.
Previously on 'Who are you?'..
'Liam, h-herinner je ons niet meer?' vraagt een blonde jongen. Hij kijkt hem verdrietig aan, op de een of andere manier kent Liam hem. Hij weet alleen niet waarvan. En wat is zijn naam?
Hij schudt zijn hoofd, om nog antwoord te geven op zijn vraag.
'Zou ik jullie moeten kennen dan?'
De vrouw barst in huilen uit. Een jongen met bruin haar, wat er zacht uit ziet, slaat een arm om haar heen en laat haar zitten op een stoel.
'Ja, je zou ons moeten kennen,' fluistert een zwartharige jongen. Het blijft even stil, naast het gehuil van de vrouw.
'Oh.'
-
Liam is onderweg naar huis vanaf de studio, maar een dronken man rijdt door rood en knalt tegen hem aan. De auto met Liam rolt op zijn kop en schiet tegen een huis aan. Al snel belandt hij in een coma.
2 weken later wordt hij wakker en, zoals je kan lezen in het vorige deel, is hij alles kwijt qua geheugen. Het kan lang duren tot hij weer alles weet. Daarom, wanneer hij ontslagen wordt uit het ziekenhuis, gaat hij samen met de 1D boys naar hun gezamenlijke huis. Ze laten herinneringen, video's en nog veel meer zien.
In de paar maanden dat ze dat doen, herinnert hij wel een paar kleine dingen, zoals bijnamen, momentjes tijdens concerten en song lyrics. Ook heeft hij last van random paniekaanvallen en ergert hij zich eraan dat hij zich niks herinnert. De jongens weten hem vaak te kalmeren met de trucjes die ze altijd al gebruikten voor Liam. Het zijn soms echt een paar lange maanden geweest.
Maar dan wanneer ze richting de studio rijden, en een auto bijna tegen hun opbotst, krijgt hij een black out.
En dan herinnert hij alles weer.
Soms gebeurt er iets in jouw leven, waardoor er een herinnering opfleurt, die diep verstopt zat in jouw hoofd. Dit heeft Liam dus geholpen om bijna alles te herinneren.
•
We're a team! - Harry
Harry is in elkaar geslagen, met grote gevolgen. One Direction bestaat. Het enige kleine verhaaltje dat in de ik-vorm is geschreven.
Harry
Ik hoor ineens allemaal geluiden om me heen. Piepjes, stemmen. Waarom kan ik mijn ogen niet openen? Wat is er gebeurd?Ik ruik een bepaalde geur, een ziekenhuisgeur. Lig ik in het ziekenhuis?
JE LEEST
One Direction One Shots (Dutch) #Wattys2019
FanfictionHallo! Dit zijn mijn Nederlandse One Direction One Shots! Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Genomineerd voor de #Wattys2019