Vermoeid - Zayn

752 13 8
                                    

Omdat Zayn jarig is een one shot! Het heeft weer niet te maken met zijn verjaardag.

Enjoy!

Zayn
Ik ben kapot.

Ik weet niet wat ik heb, maar ik kan niet meer in slaap vallen. Het is heel kut. De wallen zijn duidelijk te zien.

De lads merken het niet echt, gelukkig. Anders heb ik 4 bezorgde jongens achter me aan. Volgens mij merkt alleen Liam dat er iets is. Ik blijf gewoon ontkennen.

"Zayn! Wakker worden!" Roept Louis, terwijl hij op mijn bed begint te springen. Ik kreun en druk mijn hoofd in mijn kussen. Ik voel me vandaag helemaal niet lekker. Ik wil slapen, maar ik weet dat het niet lukt.

"Als jij van mijn bed af gaat, kan ik er uit, hmm?" Grom ik. Ik duw Louis van het bed. Dan begin ik zacht te lachen. Louis kijkt me met grote ogen aan. Hij springt omhoog en rent de kamer uit.

"Jongens! Zayn heeft geen ochtendhumeur, soort van!" Roept Louis.

"Vast." Zegt Harry.

"Nee, echt! Kom!" Roept Louis. Even later hoor ik de voetstappen van de andere jongens. Ik grinnik.

Ik klim mn bed uit en pak een setje kleding. Wit shirt, zwart spijkerjasje en een zwarte spijkerbroek. De jongens kijken mij verrast aan. Ik grinnik weer.

"En nu, wegwezen! Ik wil me omkleden."

Ik voel me nog slechter dan ik me eerst voelde.

Ik ben nog steeds heel moe, maar het lijkt alsof mijn lichaam gewoon kan doen wat het wil. Terwijl mijn hersenen heel graag willen dat ik ga slapen.

Ik heb helemaal geen trek.

"Wil je niets eten?" Vraagt Liam. Ik schud mijn hoofd.

"Ik voel me niet zo goed."

"Wil je een paracetamol?" Ik knik, en Niall haalt een glas water en een paracetamol. Hij geeft het aan mij.

"Thanks." Zeg ik, waarna ik hem inneem.

Ik kijk naar de kraan. Er lopen honderden beestjes. Ik knipper met mijn ogen, en dan zijn ze weer weg.

Leuk, hallucinaties.

"Wat gaan we vandaag allemaal doen?" Vraag ik dan maar. "Dat had ik toch al gezegd?" Vraagt Liam. "Ik ben het vergeten." Hij begint te lachen.

"Sukkel. We hebben 2 interviews, repetities en daarna het concert."

Ik vloek binnensmonds. Deze week was al heel druk, dit kan er ook nog wel bij. "Okay." Antwoord ik maar.

"Zo, jongens. Hoe gaat het met jullie?" Vraagt de interviewer.

"Het gaat goed! We hebben veel zin in het concert." Zeg ik.

Het zijn van die basisvragen. Heb je een vriendin, hoe gaat het in de relatie, over onze nummers, etcetera.

Al snel zijn we klaar en moeten we door naar het volgende interview. Het is zo vermoeiend. En als je zelf dan niet in slaap kan vallen, is dat heel irritant.

Het volgende interview is bijna hetzelfde als het vorige interview. Alleen doen we hier het bekende spel Never Have I Ever. Het is leuk. Maar ik had liever gewoon gewild dat ik kon slapen.

Al snel is ook dit interview afgelopen. "Op naar de soundcheck!" Roept Louis enthousiast. Niall springt op zijn rug en ze rennen ervandoor. Kleuters.

One Direction One Shots (Dutch) #Wattys2019Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu