Vliegtuigcrash - Louis

724 15 3
                                    

Omdat het vandaag de verjaardag van Louis is een Louis one shot! Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Het is niet echt bijzonder over zijn verjaardag ofzo, all the love xx

Louis
Ik sta met mijn koffers op het vliegveld in London. Ik heb mijn vlucht gemist. Niall, Liam, Harry en Zayn zitten nu in het vliegtuig naar Colombia, maar ik ben zo slim om door mijn wekker heen te slapen. Ik had nog een wekker gezet, alleen die ging een uur later af, en toen was ik te laat.

Liam had me nog zo gewaarschuwd.

Gelukkig heb ik een kaartje voor de eerstvolgende vlucht, die vertrekt over 2 uur.

Ik loop naar de plek waar ik moet zijn, waarna alles gebeurd wat er moet gebeuren voordat je gaat vliegen. Dan loop ik ergens heen om drinken te halen.

Het is gelukkig rustig. Het is vroeg in de ochtend en er zijn geen fans. Er lopen alleen volwassenen die reizen.

Er zijn natuurlijk wel wat jongere mensen, maar die komen niet naar me toe.

Al snel zie ik een klein restaurantje waar ik een kop thee bestel. Ik ga aan een tafeltje zitten en begin met blazen en drinken.

Ik dwaal wat rond op Instagram en speel spelletjes, totdat ik zie dat ik word gebeld. Het is Liam.

'Hallo,' zeg ik. 'Louis, waar ben je?' zegt Liam. 'Euh, in London.' Liam zucht diep.

'Ik kom er aan hoor! Ik neem de volgende vlucht.'

'Ik wou nog langs rijden, ik denk dat ik dat gewoon echt had moeten doen.' Ik grinnik.

'Sorry Li, ik kom eraan! Over ongeveer 2 uur gaat mijn vlucht!'

'Beter schiet je op, vanaf het vliegveld heb je nog ongeveer 3 uur om naar de zaal te komen, en het is wel even rijden.'

'Komt goed Li.'

Maar zonder dat ik dat wou is het een leugen.

Wanneer ik eindelijk het vliegtuig in kan, loop ik naar mijn plek en ga zitten. Naast mij zit een slaperig klein meisje van ik denk 8 jaar en daarnaast zit een oudere man.

Er wordt omgeroepen dat we onze gordels om moeten doen. Het meisje lukt het niet, dus help ik haar.

'Dankuwel meneer,' zegt het meisje met een glimlachje. 'Geen probleem kleintje. Hoe heet je?' vraag ik.

'Ik ben Darcy.'

'Ik ben Louis. Waarom ben je in je eentje? Waar zijn je ouders?'

'Oh, die zitten daar. Er waren geen stoelen meer waar ik bij kon zitten,' mompelt ze. Ik voel medelijden met haar, al helemaal wanneer ze zacht begint te fluisteren, waarschijnlijk omdat ze het me niet wou vertellen.

'Ik ben het gewend.'

Het is echt een heel schattig meisje wat de hele tijd met me blijft praten, dus ik snap niet dat haar ouders zo zijn. Ze is inderdaad 8 jaar en heeft blauwe oogjes. Haar korte blonde haar zit in een staartje.

We beginnen te rijden en ik stop kauwgom in mijn mond voor tegen de druk. Ik geef Darcy er ook eentje en samen kijken we naar buiten hoe de wereld steeds kleiner wordt.

'Wil je een filmpje kijken op mijn laptop?' vraag ik haar als we in de lucht zitten.

Ze knikt blij, dus vraag ik haar wat ze wilt kijken. Even later staat Rapunzel aan, die we samen kijken met mijn oortjes in.

Steeds om grappige dingen begint ze te giechelen, wat echt super schattig is. Dit wordt echt een leuke vlucht.

Als de film is afgelopen, zie ik dat ze in slaap is gevallen. Snap ik ook wel, ze is 8 en gaat vliegen om 5 uur 's nachts.

One Direction One Shots (Dutch) #Wattys2019Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu