Waarschuwing. Dit is een verhaal van de jongens die gevoelens voor elkaar krijgen (een relate met 4/5 personen). Don't like it, don't read it.
•
Harry
Samen met mijn vrienden zijn we aan het varen. We zijn gewoon een heel stuk van Engeland weggevaren, en we genieten.Met een glimlach kijk ik naar de zee, terwijl de wind door mijn haren waait. Ik kijk achterom naar Jake die aan het varen is en Levi en Xander die net als mij aan het genieten zijn.
'Dit moeten we vaker doen, echt geweldig!' zeg ik luid, omdat ze me anders niet horen door de wind. Ze knikken en ik kijk weer naar voren.
Engeland kunnen we inmiddels niet meer zien en de golven zijn veel groter.
Ik denk aan mijn ouders en zus, die ik nooit heb verteld dat ik dit ging doen. Maar ik ben wel blij dat we dit doen. Ik wou dit altijd al doen. Misschien kan ik dit de volgende keer met hun doen!
'Nou, Harry,' begint Levi te praten, waardoor ik naar hem draai. 'Eigenlijk willen wij dit niet meer doen. Het is gaaf, maar ja.'
Een frons verschijnt op mijn gezicht. 'Hoezo niet?'
En dat is het moment dat Xander mijn handen naar mijn rug trekt en ze stevig vastbind.
'W-wat doe je?' stotter ik, terwijl ik me probeer los te rukken. Het heeft alleen geen zin, hij heeft het touw al snel heel stevig vastgebonden en Levi heeft me zo stevig vast dat ik bang ben dat zijn handen nog door mijn schouders knijpen.
'We mogen je gewoon niet heel erg, dat is het enige,' grijnst hij. Mijn mond valt open en tranen prikken in mijn ogen.
Xander verkoopt me een paar trappen in mijn knieholtes, waardoor ik op de grond zak. Dan begint hij me te schoppen. Ik kreun en krimp ineen.
Dan tilt hij me op en loopt richting de rand van de boot. Ik trap met mijn benen naar achteren, maar nadat hij hard aan mijn haar trekt, stop ik.
'Bye Harr-'
'Wacht! Hoe vertellen we zijn ouders wat er is gebeurd?!' roept Jake vanaf de motor. Ik zie Levi hard nadenken.
'We vertellen ze dan gewoon dat hij in het water viel en we niks konden doen!'
'Goed idee.' En dat zijn de laatste woorden die ik hoor, voordat ik het water in wordt gegooid door Xander.
Mijn lichaam raakt het koude zeewater en een rilling schiet door mijn lichaam. Ik trap omhoog met mijn benen, en al snel kan ik weer ademen.
Ik zie hoe de boot wegvaart, en dan komen er nog meer golven over me heen. En hoe goed ik ook probeer boven water te blijven, door mijn vastgebonden handen lukt dat niet echt.
Uiteindelijk zijn er zoveel golven, dat ik onder water blijf en niet omhoog kan komen. Ik raak in paniek en water stroomt mijn mond binnen.
Mijn ogen vallen dicht, en dan voel ik helemaal niks meer.
•
Niall
'Guys stop!' roep ik lachend. Liam en Zayn stoppen, maar Louis blijft doorgaan met kietelen. Ik blijf lachen en rol van hem vandaan, maar steeds krijgt hij me weer te pakken.'Okay Lou, houd maar op. Het is zijn ronde nu, weet je nog?' zegt Liam.
'Oh ja.'
Ik grinnik en hijg nog even na, waarna ik opsta.
'Ga je mee, Zayn? Tijd om te kijken of we veilig zijn,' grap ik. Hij knikt en Louis en Liam geven me snel nog een kus, waarna Zayn en ik onze hut uitlopen.
JE LEEST
One Direction One Shots (Dutch) #Wattys2019
FanfictionHallo! Dit zijn mijn Nederlandse One Direction One Shots! Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Genomineerd voor de #Wattys2019