Little Drafts - 1D

263 7 9
                                    

Drie kleine stukjes over 1D die ik heb geschreven maar geen inspiratie voor heb om een hele one shot over te schrijven :)

Als jullie hier ideeën voor hebben, zet het gerust in de comments en ik zal kijken of ik er een echte one shot van kan maken!

Dit zijn ze:

Wish - Louis
Love on First Sight - Shiall
Nightmare - Harry

Wish - Louis

Louis' grootste wens komt uit.

Louis zit op school en heeft niet meegedaan aan de X Factor, Liam, Niall, Harry en Zayn wel.

Louis was zelf nooit echt fan van bands. Maar toen hij de X Factor keek en er een nieuwe boyband was gevormd, werd hij verliefd. Ze zijn wereldberoemd geworden. Hij weet niet hoe ze het hebben gedaan, maar ze hebben iets. Misschien hun idiote gedrag.

Maar Louis is nu echt obsessed met One Direction.

Op dit moment zit Louis in de wiskunde les. Het is verschrikkelijk saai. Wortels, kwadraten, dat weet hij nu allemaal wel. Hij zucht en staart naar buiten, terwijl allemaal gedachtes weer door zijn hoofd spoken.

Zonder dat hij het merkt, begint hij weer te denken aan One Direction. De zeeblauwe ogen van Niall, Liam's lieve karakter, Harry's krullen en Zayn's hoge noten. Alles aan hun. Hij kijkt echt heel erg tegen ze op. Ze zijn echt zijn voorbeelden.

De lyrics van One Thing schieten in zijn hoofd, dus pakt Louis zijn schrift voor als hij zich verveelt en begint met het schrijven van de lyrics.

I've tried playing it cool
But when I'm looking at you
I can’t ever be brave
'Cause you make my heart race

Shot me out of the sky
You're my kryptonite
You keep making me weak
Yeah, frozen and can't breathe

Something’s gotta give now
'Cause I’m dying just to make you see
That I need you here with me now
'Cause you've got that one thing

So get out-

'Louis Tomlinson, melden bij de conciërge graag. Spullen meenemen,' hoort hij door de intercom, waardoor hij geschrokken opkijkt. 'Ik herhaal, Louis Tomlinson, melden bij de conciërge graag. Spullen meenemen.'

Alle ogen van de kinderen uit de klas schieten naar Louis. Hij haalt alleen zijn schouders op en pakt zijn spullen snel in. 'Dag meneer,' zegt hij beleefd. De docent knikt nog naar Louis voordat hij het lokaal uit loopt, richting de conciërge.

Hij ziet uiteindelijk een paar camera's, waardoor hij fronst. Wie wilt er nou filmen in onze school?

'Wat is er?' vraagt Louis, terwijl hij de hoek om loopt. En dan worden zijn ogen groot.

'Holy shit.'

Niall, Liam, Harry en Zayn. One Direction. In levende lijve, vlak voor zijn neus.

Ze beginnen te lachen, terwijl Louis zijn schooltas op de grond laat vallen en naar zijn idolen kijkt.

Niall komt naar hem toe en slaat zijn armen om hem heen. Eerst doet Louis niks, hij is echt in shock, maar dan beseft hij dat dit echt gebeurd en slaat hij zijn armen om Niall heen. Er verschijnt een grote glimlach op zijn gezicht.

Dit wou hij al zo lang, en eindelijk gebeurt het.

I'm meeting 1D, oh my god!

Hij opent zijn mond om wat te zeggen, maar er komt niks uit. Hij kan dit gewoon niet geloven. 'Hey Louis, gaat het?' vraagt Harry.

One Direction One Shots (Dutch) #Wattys2019Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu