Harry
"Ik ga even wandelen jongens!" Roep ik door het huis. "Is goed, kom rond 7 uur terug, dan gaan we eten!" Roept Liam. "Komt goed!" Roep ik, waarna ik de deur sluit en begin met het lopen naar het bos.Ik loop elke week wel even door het bos. Even wat tijd voor mezelf om rustig na te kunnen denken over van alles.
Ik kan nog steeds niet geloven dat we zoveel fans hebben in zulke korte tijd. Binnen een korte tijd hadden we heel veel views op onze videoclip voor ons eerste liedje, What Makes You Beautiful.
Het was een groot succes. Ook in Amerika, wat heel bijzonder is voor ons.
Ook heb ik daardoor 4 nieuwe, beste vrienden. We kunnen niet meer zonder elkaar en vertellen elkaar alles.
Ik kan het vooral goed vinden met Louis. Het is een hele vrolijke en drukke jongen.
Ook met Niall kan ik het ook wel goed vinden. Het is een hele lieve, schattige jongen.
Zayn en Liam zijn geweldige jongens die ook een beetje serieus kunnen blijven.
Het zijn de beste vrienden die ik me ooit had kunnen wensen.
Ik schiet uit mijn gedachtes. Als ik om me heen kijk, zie ik dat ik diep in het bos zit, en het is donker. Fuck, waar moet ik heen?
Ik besluit me om te draaien en terug te lopen, alleen na een kwartier zie ik nog steeds geen verandering. En ik heb ook geen bereik.
Ik ben verdwaald.
Zuchtend kijk ik om me heen. Ik zie een boomstam liggen. Misschien kom ik daar vandaan?
Ik spring over de boomstam, en opeens schiet ik de lucht in. Ik stoot mijn hoofd en dan wordt het zwart voor mijn ogen.
Liam
Het is 9 uur 's avonds, en Harry is nog niet terug. We hebben hem al een paar keer gebeld, maar hij schakelt meteen over op de voicemail.We waren na een kwartier al begonnen met eten, in de hoop dat hij nog terugkwam. Maar dat kwam hij niet, en nu ben ik echt bezorgd.
Louis staat op. "Ik ben het zat. Ik ga hem zoeken. Wie gaat er mee?" Zayn, Niall en ik staan alledrie op.
We trekken onze schoenen aan. Onze jassen volgen al snel. Dan stappen we naar buiten.
"Waar moeten we gaan zoeken? London is huge en hij kan overal zijn." Zegt Zayn. "Jij gaat met Louis in het park kijken, Niall en ik kijken in de stad en we eindigen met zn allen bij het bos." Stel ik voor. Ze knikken.
Ik stap samen met Niall in mijn auto, terwijl Louis bij Zayn in de auto stapt. En dan rijden we weg, op zoek naar Harry.
We rijden de hele stad door. We zijn nog geen eens op de helft, maar we kunnen hem gewoon niet vinden.
Niall kijkt bijtend op zijn nagels naar buiten. "Ik hoop dat hij in orde is." Zegt hij. "Hij is wel in orde Ni." Zeg ik.
Hij is in orde.
Zayn
Ik let geconcentreerd op de weg, terwijl Louis goed om zich heen kijkt. "Denk je dat er iets ergs aan de hand is?" Vraagt hij.Ik bijt op mijn lip. "Ik weet het niet Lou. Hij neemt niet op, dus ik verwacht dat het niet niks is."
Louis kijkt naar buiten. "Hij moet in orde zijn. Wat nou als hij is ontvoerd?!" Roept hij.
"Louis calm down! Het zal vast niet zo erg zijn." Zeg ik. Ik leg een hand op zijn schouder.
Ik weet hoe goede band hij heeft met Harry. Dus ik snap wel dat hij bezorgd is. Dat heb ik ook met Niall. Met alle jongens eigenlijk.
We zijn inmiddels bij het park aangekomen. Ik rijd naar het kleine weggetje wat ons naar het strandje leidt.
JE LEEST
One Direction One Shots (Dutch) #Wattys2019
FanfictionHallo! Dit zijn mijn Nederlandse One Direction One Shots! Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Genomineerd voor de #Wattys2019