The Last Drafts - 1D

155 9 0
                                    

De drie laatste kleine stukjes over 1D die ik heb geschreven maar geen inspiratie voor heb om een hele one shot over te schrijven :)

Lijstje:

It's over - Harry
Alarmnummer - Harry/Zayn
Golf Date - Narry

It's over - Harry

Heel kort verhaaltje over Harry's relatie met een meisje. Was ooit een idee voor een boek :)

1D bestaat.

'Zayn!'

Zayn draait zich om. Als hij Harry aan ziet rennen, verschijnt er een bezorgde blik op zijn gezicht. Hij heeft tranen in zijn ogen, en Zayn kijkt naar de telefoon in zijn handen.

'Is dat..?' Harry knikt. Allebei staren ze naar de telefoon die overgaat. 'Wat ga je doen?' vraagt Zayn dan.

Harry haalt diep adem. 'Ik wil dat jij opneemt,' vertelt hij kalm, 'en haar vertelt dat het over is met onze relatie.'

Zayn schudt meteen zijn hoofd. 'Dat gaat niet gebeuren. Harry, ga je echt luisteren naar wat management heeft ge-'

'Alsjeblieft Zayn!' Hij duwt de telefoon ruw in zijn handen. 'A-alsjeblieft.' Zijn stem slaat over.

Zayn bijt op zijn lip en drukt op het groene icoontje op het scherm, brengt de telefoon naar zijn oor en staart uit het raam.

'H-hallo?' Harry zit tegen de muur en luistert goed naar wat Zayn zegt.

'Negeert Harry mij?' wordt er gezegd, 'Ik zweer het je als hij vreemdgaat ofzo!'

Tranen schieten in Zayn's ogen. 'Hij wilt het uitmaken.'

Zayn kijkt naar Harry, en zijn hart stopt letterlijk voor een seconde met kloppen. Harry schudt zijn hoofd heen en weer, zijn ogen zijn gesloten en zijn lippen trillen als een gek, een teken dat het niet lang meer duurt tot hij in tranen uitbarst. 'Ik wil het niet,' fluistert hij zacht. 'Ik wil het echt niet.'

Het meisje aan de telefoon hapt naar adem. 'W-wat?' Zayn slikt.

'Het is over, het spijt me.'

Alarmnummer - Harry/Zayn

Zayn heeft een geheim waar Harry snel achterkomt. 1D bestaat niet, ze zitten allemaal op dezelfde school :)

Weer een lange draft. Proud of myself :')

Harry is al bijna twee uur bezig met zijn huiswerk. Hij kan zich alleen totaal niet meer focussen.

Er is al zoveel gebeurd op school. Zijn beste vrienden Niall en Liam hebben aan hem vertelt dat ze aan het daten zijn. Harry is zo blij voor ze, aangezien hij ze altijd naar elkaar zien kijken alsof ze de sterren hebben uitgevonden.

Sinds kort heeft Harry ook een nieuwe vriend, Louis. Louis is verhuisd en echt super aardig. Maar hij kan het ook goed vinden met Zayn.

Iedereen weet dat hij Harry niet mag.

Het is fijn voor Louis dat hij aan de goeie kant van Zayn staat. Hij weet ook nog niet dat Zayn pest. Maar Harry is vaak degene die door Zayn gepest wordt.

Harry zucht en kijkt weer weg van zijn huiswerk, naar zijn raamkozijn. Zijn raamkozijn is heel breed en gevuld met kussens, knuffels en dekens. Als hij gestresst is, of zich niet meer kan focussen, gaat hij altijd daar zitten.

One Direction One Shots (Dutch) #Wattys2019Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu