Het idee vond ik altijd heel leuk, de uitwerking is wat minder denk ik lol
Enjoy peeps <3
•
Niall
'Hi mam.''Hi babyboy. Hoe gaat het met je?'
'Het gaat goed. Druk leven als zanger.'
'Snap ik wel.'
'De jongens vroegen weer naar jullie.'
Ik hoor mijn moeder zuchten aan de andere kant van de lijn. 'Sorry liefje, ik wil je gewoon beschermen.'
'Maar ze zijn toch te vertrouwen? Waarom mag ik het ze dan niet vertellen?'
'Je bent een prins, Niall. Niemand weet dat je bestaat, op je familie na. Ik vond het al eng toen je meedeed aan de X Factor.'
Ik zucht. Dit zegt ze altijd, en ik weet dat het waar is, maar ik wil het zo graag vertellen. Ik wil dat ze weten dat ik een prins ben, al gaan ze me niet geloven.
'Ik weet het mam, maar ooit komen ze erachter. Dan vind ik de liefde van mijn leven, daar trouw ik mee en dan word ik koning.' Het laatste fluister ik. 'Ik ben gewoon bang ze te verliezen.'
'Ik weet zeker dat dat niet gaat gebeuren.'
'Kom op mam! Ik wil het vertellen. Ik weet zeker dat ze me accepteren!'
'Let op je toon jongen! Zo kan je nooit koning worden.'
Ik zucht. 'Oke.'
'Je kan het nu gewoon nog niet vertellen. Misschien ooit.'
Ik zucht. 'Oke mam. Tot over een paar dagen.' Over 4 dagen kom ik terug naar het kasteel voor een klein tijdje.
'Slaap lekker darling.'
Ik hang op en leg mijn telefoon aan de oplader. Dan zucht ik en kruip in mijn bed.
Een prins zijn in het geheim is moeilijk. Mijn moeder en vader zijn koning en koningin van de UK en ik ben hun zoon.
De prins van de UK.
Ik kwam onverwachts, waardoor de wereld er niet vanaf wist. Dat hebben mijn ouders zo gehouden en hebben mij in het geheim voor iedereen opgevoed.
Ik kreeg thuis school van een familielid die lerares was, ging nooit naar buiten - alleen naar de privé tuin - en had geen vrienden omdat ik gewoon geen contact heb met mensen.
Maar dat veranderde allemaal compleet toen ik eindelijk de buitenwereld in ging en meedeed aan de X Factor.
Altijd keek ik thuis de X Factor. Ik ben groot fan van muziek - vooral bands - en vond het altijd leuk om te zien hoe mensen hun droom waar gingen maken.
Daarom heb ik - na heel lang smeken bij mijn moeder - meegedaan onder een andere naam. Ik kan natuurlijk niet meedoen met de achternaam van de koning en de koningin.
Ik heb 2 keer een ja gekregen, waardoor ik door was. Helaas heb ik het niet lang volgehouden. Ik viel uiteindelijk af, wat ik echt heel jammer vond.
Maar ik werd teruggeroepen, samen met 4 andere jongens, Harry, Louis, Liam en Zayn. En dat, dat veranderde mijn leven.
We werden in een band gezet en werden heel beroemd. We hebben de X Factor niet gewonnen, maar zijn doorgegaan met muziek maken.
En nu, nu woon ik samen met deze gekken en zijn we groter dan ooit.
We hebben na 5 jaar een pauze gehad van de band. Een pauze van 18 maanden. Mijn haar was blond, maar in die maanden heb ik het nooit meer geverfd. Ik vind het bruine haar veel mooier. Ook heb ik een solo album uitgebracht.
JE LEEST
One Direction One Shots (Dutch) #Wattys2019
FanfictionHallo! Dit zijn mijn Nederlandse One Direction One Shots! Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Genomineerd voor de #Wattys2019