Little - Harry

964 18 40
                                    

Deze one shot heb ik al een tijdje klaarliggen en ik vond het echt geweldig om dit te schrijven. Speciaal voor Harry zn verjaardag (maar net als bij die van Louis en Zayn heeft het niks met verjaardagen te maken lol)

Hope you like it.

Harry: 3 jaar
Niall, Liam: 20 jaar
Zayn: 21 jaar
Louis: 22 jaar

Zayn
Samen met Louis, Liam en Niall loop ik over straat naar de supermarkt. Omdat we er niet uit komen wat we allemaal willen hebben, gaan we samen kiezen.

Echt de domste reden, maar we hadden allemaal geen zin om thuis te blijven.

'Ik wil sowieso een paar zakken chips! Heel misschien ijs, en taco's! EN NANDO'S! Kunnen we zo naar Nando's?!' roept Niall vrolijk. Ik schiet in de lach.

'Komt goed Nialler.'

De supermarkt komt al in zicht, dus snel lopen we naar binnen. Niall pakt meteen 5 zakken chips en nog meer voedsel.

Het meeste is ongezond, maar dat kan wel een keer. Hij was erg gezond bezig de laatste tijd.

Ik pak samen met Liam de nodige boodschappen voor ontbijt, lunch en avondeten. Dan pakken we ook nog wat te snacken voor ons.

We lopen weer naar de gang met de chips, en ik probeer mijn lach in te houden. Louis en Niall rennen als debielen door het gangetje. Niall zit in het winkelwagentje, met al het eten wat zij hebben verzamelt.

Zuchtend loopt Liam naar de jongens en probeert ze te pakken te krijgen. 'Kom op jongens!' roept hij. Lachend rennen ze verder door de winkel.

Ik grinnik zacht, voordat ik Liam ga helpen. Sukkels.

Al snel hebben we ze te pakken en kunnen we eindelijk afrekenen.

Vanaf de supermarkt liepen we meteen door naar Nando's, waar we hebben gegeten. Nu lopen we naar huis.

We hebben het allemaal gedaan met de boodschappentassen.

Louis en Niall rennen natuurlijk samen door de straten, terwijl Liam en ik de boodschappen tillen. Niall zit op Louis' rug, en ze doen echt verschrikkelijk debiel.

Als we langs een steegje lopen, hoor ik gehuil. Er zit iemand.

Ik kijk Liam aan, die het ook heeft gehoord, voordat ik de boodschappen neerzet en de steeg inloop. Ik hoor Liam Louis en Niall nog terugroepen.

In de steeg zie ik een klein jongetje zitten, waarschijnlijk rond de 3 jaar. Zijn handen liggen op zijn knie en snikken verlaten zijn mond. Het jongetje heeft bruin haar.

Het is een super schattig jongetje.

'Hey kleine man,' zeg ik zacht, waardoor het jongetje omhoog kijkt en me met zijn grote groene ogen aankijkt.

Je ziet de tranen die over zijn wangen rollen, waardoor ik naast hem ga zitten en zijn tranen wegveeg. 'Wat is er kleintje?'

'Ikke p-pwijn,' mompelt hij zacht, terwijl hij zijn knie laat zien. Er zit een gat in zijn lange blauwe spijkerbroek en een grote schaafwond is te zien op zijn knie.

Ik til hem voorzichtig op en druk een kusje op zijn knie. 'Doet de pijn nu minder pijn?' vraag ik. Hij knikt.

'Hoe heet je, kleine man?'

'H-hawry,' zegt hij verlegen. Dit jongetje heeft mijn hart nu al gestolen.

'Ik ben Zayn. Waar zijn je papa en mama?'

One Direction One Shots (Dutch) #Wattys2019Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu