Naboural jsem do té osoby a spadl jsem na zadek. Jo, bolelo to. Hodně to bolelo.
„Ou, promiň, nevšiml jsem si tě" omluvil se mi dost známý a krásný hlas.
„To je v pohodě" řekl jsem rychle a zase jsem se zvedl.
Ještě rychlejším krokem než předtím jsem se vydal zase do školy.
Bojím se, že si to vypiju i od Harryho, protože je určitě na bratrovo straně, ale i se on sám omlouval, takže by to možná mohlo být dobré.
Konečně jsem došel do školy, ale první hodina už dávno probíhala. Začala už před pěti minutami.
Došel jsem si do své skříňky pro učebnice na dnešek a potom jsem se hned vydal ke třídě.
Ano, zase mě po cestě dohnal Harry, který potom v tichosti šel se mnou ke třídě kde mám teď hodinu, protože jsou prý hned vedle nás.
„Tak ahoj" usmál se na mě a odešel ke dveřím od svojí třídy.
„Ahoj" řekl jsem potichoučku a zaklepal na dveře.
„Dále" ozvalo se zevnitř a tak jsem se spocenýma rukama od stresu vešel dovnitř.
„Dobrý den, paní učitelko, omlouvám se, že jsem přišel pozdě, ale zaspal jsem" omluvil jsem se se sklopenou hlavou.
„Pane Tomlinsone, nejste tady ani týden a už máte jeden pozdní příchod? Dnes budete ještě hodinu po škole s ostatními, co budou taky po škole. Jděte si sednout" řekla mi učitelka tak jsem si šel sednout na svoje místo vedle Williama.
„Co tam s tebou dělal Harry?" kouknul se na mě se zamračeným výrazem William.
„Potkal jsem ho na chodbě" řekl jsem ale to že jsem se s ním srazil neřeknu, ještě by mi tady nadával před českou třídou.
„Snad ti je jasný, že Harry je můj a ty na něj sahat nebudeš" řekl mi výhružně, ale já jsem si to osobně nebral, protože mi takhle vyhrožuje dost často.
„Já jsem se k němu nepřipojil první, to on přišel ke mně" řekl jsme a pokrčil rameny.
„Určitě by jen tak přišel zrovna k tobě, k takový nicce jako jsi ty a jen tak za nic by se s tebou bavil. Dobrej vtip" uchechtl se.
To je pravda. Jsem jen bratr jeho přítele. Určitě to udělal jen proto, že se neměl jak se mi vyhnout.
Jestli se s ním ještě potkám, tak přidám do kroku, aby nemusel jít se mnou.
---
Celý den ve škole proběhl v pohodě. Harryho jsme potkal jen jednou a byl s bratrem. Když si všimli, že se na ně koukám, můj bratr se na mě zamračil a Harry naopak usmál. Hned jsem se sklopenou hlavou šel dál a více se na ně nakoukal.
Jsem ale za Williama šťastný, že mu tady za to že je gay nikdo nenadává. Vlastně asi by si to nedovolili, protože můj bratr vypadá celkem jako někdo kdo se rád pere a Harry je ještě k tomu i hodně vysoký.
Myslím si, že holky p Harrym jedou, ale vypadá to, že teď jim je jasné, že oni si ho nedostanou.
Zase jsem s Niallem domluvený, že se potkáme před školou.
Pozvu ho dneska k nám, ale nejprve to napíšu Williamovi, jestli mi třeba nenapíše, ať se s ním doma vůbec neukazuju, ale musím ještě využít toho, že tady není táta.
Stál jsme před školou a jako naschvál si zase bratrova parta stoupla hned naproti mě, takže jsme se snažil koukat všude jinde, než na ně.
„Tak jsem tady!" zavolal vedle mě Niall.
„Ahoj, půjdeš dneska k nám?" zeptal jsem se ho.
„Tak jo, proč ne" řekl a pokrčil rameny.
Rychle jsme vytáhl telefon a napsal bratrovi. Nebudu čekat na jeho odpověď, taky si jednou chci domů přivést kamaráda já.
Já: Dneska u nás bude Niall
Snad se potom nepředvede hned poprvé jak ho uvidí.
Došli jsme až k nám domů, kde jsem ho pozval k nám do pokoje. Ptal jsem se ho ještě jestli nechce něco k jídlu, ale říkal, že když bily dnes na obědě špagety, tak se vyjímečně i dobře najedl.
Vešli jsme k nám do pokoje a hned jsem musel mluvit o bratrovo bordelu tam.
„Promiň za ten bratrovo nepořádek, skoro nikdy neuklízí, ale ještě včera to tady takhle nevypadalo" zděsil jsme se nad tím, že tady měl včera ještě krásně uklizeno, ale teď tady má zase neskutečný nepořádek.
„To je v pohodě, můj pokoj takhle vypadá dost často, ale včera jsem si to pro tebe uklidil" zasmál se.
„Sedni si klidně na postel, je mi to celkem jedno" řekl jsem a on si tam tedy sedl. Sedl jsem si vedle něj a tím začalo naše několikahodinové povídání.
ČTEŠ
Dvojče - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis má dvojče Williama a oba jsou zamilovaní do Harryho Stylese, i když každý trošku jiným způsobem.