Epilog
Harry se k nám s bratrem vrátil nahoru a zase si sedl k nám. Budu ještě přemýšlet o tom, co mi William řekl.
Povídali jsme si ještě nějakou dobu, ale Will se potom měl sejít ještě s klukama.
„Umm, mám otázku" řekl celkem nervozně Harry.
„Povídej, asi?" řekl jsem taky nejistě.
„Uh, půjdeš se mnou na rande?" zeptal se a mě se ve vteřině rozšířily oči.
„Umm, a-ano, půjdu s tebou" řekl jsem a on až teď pořádně vydechl. Usmáli jsme se na sebe a on si potom lehl vedle mě. Položil jsem si hlavu na jeho rameno.
když tak nad tím přemýšlím, tak se chováme spíš jako pár, než kamarádi, co půjdou za chvilku na rande.
„Mohli bychom tak za půl hodiny vyrazit?" zeptal se mě.
„Jestli chceš, tak klidně, je mi to celkem jedno" řekl jsem.
---
„vem si zase něco mého, asi ani moc nezáleží, jak budeš vypadat. Vem si jen nějaké džíny a mikinu" řekl mi a tak jsem vytáhl jedny džíny, které jsem si tady za tu dobu už oblíbil.
Ještě jsem si k tomu vzal tričko s mikinou a byl jsem připravený. Harry se převlékal v Koupelně. Po chvilce vylezl taky a měl na sobě taky jen mikinu a podobné džíny.
Vešli jsme před dům, ale Harry ještě logicky nemá auto, takže jsme šli pěšky. Prý mě vezme do jeho oblíbené restaurace.
Došli jsme k nějaké restauraci, který zrovna jako nejlevnější podnik nevypadala.
Vešli jsme dovnitř s tím, že mi Harry podržel dveře.
Sedli jsme si až někam dozadu, spíše do rohu.
Přišla k nám nějaká číšnice a hned jsem začal žárlit, protože mě přehlížela a všímala si jenom Harryho.
„Zdravím, jsem Kendall a dneska vás budu obsluhovat. Tady máte jídelní lístky a za chvilku se vás přijdu zeptat, co ste si vybrali" mrkla na Harryho a já se lehce zamračil.
„Nemrač se, vidím všechno" řekl Harry a já jsem se na něj podíval.
„Hej, nemáš se čemu divit" řekl jsem.
„No jo, prosimtě. Radši vybírej, aby přišla co nejdřív a potom mohla zase vypadnout" zasmál se.
Hledal jsem tedy v jídelním lístku a nakonec jsem si vybral noky s nějakou nivovou omáčkou. To by mohlo být dobré.
„Máš vybráno?" zeptal se Harry.
„Mám, chtěl bych tady ty noky" řekl jsem a ukázal na ně.
„dobře, objednám ti to"
Přišla k nám ta holka a zase jí zajímal jenom Harry. Vlastně se ani nedivým.
„Tak co si dáte?" zeptal se a vytáhla si z kapsy to, kam si zapisujete objednávku. Myslel jsem, že jí při tom vypadnou prsa z výstřihu.
„Já bych si dal vepřovou panenku se šťouchaným bramborem a tady přítel by si dal noky s nivovou omáčkou"
Řekl přítel? A dal jeho ruku kolem mě? Není tohle sen.
„Dobře, za chvilku vám to přinesu" odsekla a odešla dozadu.
„Pomiň, ale štvala mě" řekl a dal ruku zase zpět k sobě.
Dojedli jsme a potom jsme šli zase zpět k Harrymu.
Zavřeli jsme se v pokoji a Harry potom začal mluvit.
„Lou, nehci teď pokazit naše přátelství, ani malinko, ale..." nedořekl to.
Po chvilce se ke mně přiblížil a potom to opravdu udělal. To nad čím jsem tak dlouho i já sám přemýšlel.
Spojil moje rty s jeho a po chvilce s nimi začal pohybovat. Snažil jsem se jeho pohyby kopírovat.
Po chvíli se ode mně odlepil a oba jsme se usmáli a vydechli.
„Loui, budeš můj přítel?" zeptal se.
„Jasně, že ano" řekl jsem a zase jsem se hned vrhnul na jeho rty.
Jsem zamilovaný až po uši.
Konec! Děkuji moc za každé přečtení, hvězdičku, komentář a nebo follow! Snad se příběh líbil a co nejdříve začnu pracovat na dalším!
ČTEŠ
Dvojče - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis má dvojče Williama a oba jsou zamilovaní do Harryho Stylese, i když každý trošku jiným způsobem.