Note

2.2K 214 26
                                    

Hi and hello,

Wahh dah lama ERROR published, ni baru first time tukar cover sksksksk..

Thank you sebab baca cerita ni, Ly sangat menghargai usaha korang. Yang vote tu, thank so much and Yang baca saja tu pun tak pe thank you juga. Ly publish cerita ni untuk berkongsi imaginasi Ly dengan readers semua, bukan nak kumpul vote sangat pun tapi Ly tetap suka bila ada orang vote.

Perjalanan Ly menyiapkan cerita ERROR dan ABOLITION sangatlah panjang. Ly sempat hiatus beberapa kali and even lambat update sebab busy dengan personal life tapi syukur Ly berjaya siapkan cerita ni.

I know some of you yang fikir kenapa ending series ERROR nii terutamanya kat cerita ABOLITION macam dipercepatkan. Actually memang pun, Ly terpaksa rush ending sebab pressure daripada beberapa pihak and Ly tak nak readers tertunggu-tunggu lama. Ly memang actually ada prepare original ending, (tak tahu laa kalau korang suka ke tak) tapi untuk sampai ke ending ni cerita akan jadi lebih panjang and maybe Ly akan update lebih slow especially bila Ly dah makin busy sekarang.

Ly ada terfikir nak write alternate version of ERROR dan ABOLITION ni mengikut story asal yang Ly first cipta, tapi tak tahu laa mood menulis belum ada. And Ly anxious sikit mana tahu readers tak nak baca, haa tu laa tak berapa ready and pasti.

Korang nak baca ke kalau Ly tulis? Komen pendapat korang.

Oh ya, nak buat Q&A ke? Kalau nak tanya je la kat komen, nanti Ly jawab✌🏻 no soalan yang Ly tak tahu jawab ehh, I mean yang pelik² tu..

So bye, lost girl out!

- Ly

27/02/2021

»ERROR« [ZombieMalay]Where stories live. Discover now