Zobudila som sa na silný náraz do chrbta, čo spôsobilo že som rýchlosťou svetla zletela na zem, našťastie som bola zabalená v perine čiže to stlmilo naraz a následnú bolesť. Pootvorenými očami som sa pomaly posadila a pozrela som na dôvod toho prečo som na zemi, pri čom som premýšľala nad spôsobom pomsty. A keďže na tejto osobe som už vyskúšala rôzne spôsoby prebudenia ako obliatie studenou vodou, skočenie a následné pripučenie, krátke udusenie vankúšom....ehm to budeme ignorovať..... ukradnutie periny a ďalšie rôzne spôsoby. Proste radosť so mnou vstávať. Jedna rada, nikdy nebuďte dôvodom toho prečo som sa zobudila, lebo ja budem dôvod prečo pôjdete spať....na dlhšie.
Poobzerala som sa okolo seba aby som zistila koho všetko idem zobudiť následným činom. Usmiala som sa "nevinne" a rýchlo som vyhľadala video, kde GOT7 nahrávali to akoby niekoho zobudili.(dúfam, že niektorý to poznáte a viete čo mám na mysli, ak nie tak si pozrite video, odporúčam pozerať nízkou hlasitosťou ↑↑) Zvuk nastavím na najväčšiu hlasitosť a pomalými krokmi sa prikradnem k kôpke perín, ktorá ma zhodila z postele. Mobil priložím blízko k tvári a pustím video. Ako so už spomenula, nebuďte dôvodom môjho zobudenia, lebo budete trpieť.
"WAKE UP WAKE UP!!" Jacksonov krik sa ozve z mobilu a Felix vyletí dva metre do vzduchu a pristane na zemi. Medzitým mne do hlavy narazí vankúš popri "vypni to, lebo ťa zabijem" od Ryunjin. Vypnem video predtým ako sa začnú ozývať ďalší členovia GOT7 s ich úžasnými spôsobmi zobudenia niekoho. Pozriem na Lixa, ktorý sa ešte stále spamätáva zo šoku ako ma ruku na srdci a díva sa niekde do blba. Pokým sa on spamätáva, ja si len zaleziem späť do postele pod perinu a pozerám na neho, zatiaľ čo čakám kedy spustí svoj monológ o tom prečo som mu to spravila a čo bol dôvod tohto typu zobudenia.
"p-prečo? čo som spravil aby som si zaslúžil zobudiť sa s infarktom?" jeho pohľad ma priam prepaľoval, ale nejak som to neriešila. Ešte niečo rozprával ale to som nezachytila, totižto našla som užasnú polohu na ležanie a vlastne ma ani nezaujímalo to čo hundre, vkuse je to to isté takže to viem naspamäť jedine par veci sa tam mení, ale tie nie sú nejak podstatné.
"myslíš, že ja som sa chcela zobudiť na vykopnutie z postele? nie, takže mi tu nenariekaj.... a buď si ľahni späť alebo ja neviem čo chceš robiť, ale ja idem spať," zababušila som sa viac do periny a zavrela oči. Stíchla som pre istotu toho, že do mňa niekto nehodí ďalší vankúš.
Po pár sekundách som len cítila to ako niekto cezo mňa preliezol na druhú stranu postele a zobral mi perinu, aby sa ňou mohol prikryť. Samozrejme, že o svoju perinu budem bojovať, čiže sa strhla vojna o perinu a bolo len počuť ako vŕzga posteľ a ako šuští perina.
"nemôžte vy dvaja počkať až kým budete sami na tieto veci? normálny ľudia tu chcú v tichu spať, takže si počkajte na večer nech máte súkromie," ozval sa Changbinov chrapľavý hlas, počas toho ako si zakrýval perinou aj hlavu aby zabránil okolitým zvukom dostať sa k nemu. Hneď mi došlo čo myslel tými slovami, takže sa všetci zobudili na môj výbuch smiechu ku ktorému sa pár sekúnd nato pridal aj Lixov smiech.
☀
Keby ste videli tie ich pohľady, ktoré nás prepaľovali za to, že sme ich zobudili o pár hodín skôr ako to mali naplánované, tak by ste na našom mieste utekali preč z tej izby a celkovo od nich aby vás nenašli. No my na našom mieste, si tichučko sedíme za stolom a jeme rýchlo raňajky nech môžeme čo najrýchlejšie zmiznúť. Neviem ako Felix, ale ja som sa trochu cítila ako v klietke plnej hladných vlkov, čo čakajú na správny moment nato aby po nás skočili.
"jedz rýchlo, čím rýchlejšie odtiaľto vypadneme tým lepšie pre nás" povedali sme naraz s Lixom, pri čom sme sa zas začali smiať, že už aj rozmýšľame narovnako. Čiže rýchlo sme dojedli a upratali po sebe aby neboli ďalšie zbytočné poznámky, že všetko nechávame na ostatných.
YOU ARE READING
Close Your Eyes And Dream
FanfictionČo sa stane ak osoba o ktorej si myslíte, že existuje len vo vašich snoch , sa zrazu objaví vo vašom reálnom živote? Zistíte, že ten druhý o vás sníval tiež, a že teraz vás konečne má pri sebe aj v reálnej podobe. No aké to bude keď sa sny a realit...