" Al-, Fe-, Al-, Fe-" ukazovala na nás prstom Ryujin a nevedela sa vykoktať.
"poďte dnu nech vám to vysvetlím" otvorila som viac dvere. Baby na kráčali dnu a následne išli do kuchyne, kde si sadli na stoličky.
Felix si sadol vedľa mňa a pod stolom ma chytil za ruku.
"ako dlho?" pozrela na mňa Yeji.
"dva týždne?..." povedala som ticho.
Yuna na mňa vražedne pozrela, zatiaľ čo Yeji a Chaeryeong nastavili ruky ku ostatným trom babám. Nechápavo som na ne pozrela. Lia len s povzdychnutím vybrala peniaze a dala ich dievčatám na ruky.
"prečo vy dve vždy vyhráte?" zamrnčala Ryujin a tiež dala svoje peniaze tam, kde ich dala pred chvíľou Lia.
"nemohli ste vydržať ešte tri dni?" Yuna zopakovala to čo urobili baby.
"no počkať, počkať čo sa tu doriti deje?" prezeral si ich Felix, zatiaľ čo ja iba sledujem s otvoreními ústami sa snažím spamätať z toho co sa práve stalo .
"nič" začnú sa smiať "len ste tak strašne nenápadní, žeby si vás všimol aj slepý"
"vy ste- vy ste o nás vedeli?" stále v šoku sa ich spýtam. Čakala som to že nás pri najlepšom zakopú pohľadmi pod zem. A oni nič...
"samozrejme že sme o vás vedeli, len sme čakali na to kedy nám to poviete" zasmiala sa Lia.
"a preto ste sa museli staviť?" Lix si ich neveriacky prezeral.
"áno" povedali naraz.
"a nevadí vám to?"
"zozačiatku sme to museli nejako predýchať, že si porušila jeden sľub... Ale tak, myslím že vďaka vám sa naše partie znovu spoja do jednej, ako to bolo kedysi" usmievala sa Yeji "no poďme do školy nech nemeškáme.
Všetci sme prikyvli, zobrali sme si všetky veci a išli sme do školy. Tam sme sa pridali ku Lixovej partii s ktorou boli členovia tej našej. Potom sme spoločne išli na vyučovanie.
Väčšina pohľadov padala rovno na nás, lebo bolo niečo nečakané že dvaja rivali sa budú spolu baviť a prechádzať bez problémov po škole.
"čo keby sme večer šli von?" navrhol nadšený Jisung zatiaľ čo sa držal pevne Minha.
"môžme" povedali sme skoro všetci naraz. Následne sme vybuchli smiechom.
Neskôr sme sa museli rozdeliť a každý išiel na svoju hodinu. Vyučovanie trvali nekonečné dlho ale našťastie sme mali párkrát spojené hodiny s inými triedami, raz s triedou kde bol Lix a potom zas s triedou kde bol niekto iný s partie. Väčšinu času sme sa dohadovali kde asi tak pôjdeme a čo budeme robiť. Proste zabíjali sme čas na nudných hodinách.
Konečne skončilo vyučovanie a my môžme ísť domov. Každý sa pobral iným smerom a ja s Lixom sme išli cestou k obchodu a až potom cez park, domov. Dohodli sme sa že okolo 5-tej pôjdeme von, takže máme krásne 4 hodiny voľna.
Keď sme prišli ku nám, tak Lix sa začal hrať s Makkim a ja som sa zatiaľ išla osprchovať. Tam som strávila peknú polhodinu, pokým mi na dvere od kúpeľne neklopal Lix s tým že mi vola otec. Rýchlo som sa zabalila do uteráka a bežala som po mobil. Lix zatiaľ zaujal miesto v kúpeľni a ja som asi trištvrte hodinu volala s otcom. Bolo super počuť jeho hlas po tých pár dňoch čo mi nevolal, ako nie žeby mj až tak veľmi chýbal ale tak predsa len bola som rada že volal.
Keď už bolo pol piatej tak sme si zobrali veci a odišli sme na miesto kde sme sa mali stretnúť s ostatnými. Samozrejme že sme aj tak prišli poslední, ostatní už na nás čakali a z diaľky bolo vidieť že niektorý doniesli pár fliaš s alkoholom a že už zapálili aj ohnisko.
Nemusím hovoriť že všetci sme museli párkrát ísť do obchodu po nový alkohol lebo niekto proste dokáže vypiť strašne veľa. Už sa teším nato ako mi zajtra bude zle. Našťastie máme zajtra v škole voľno, inak neviem ako by sme to po niektorý zvládli. No čo, každý deň sa neoslavuje to že sa stará partia dala späť dokopy..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Časť o ničom ja viem ale tak sľúbila som že dnes niečo vydám takže tu je môj dneskajsi výtvor. 😂😂😂
Aj keď je to nie je bohvieako dobré dúfam že sa vám to bude páčiť a ospravedlňujem sa za svoju veľmi zlú gramatiku.... 😂♡
YOU ARE READING
Close Your Eyes And Dream
FanfictionČo sa stane ak osoba o ktorej si myslíte, že existuje len vo vašich snoch , sa zrazu objaví vo vašom reálnom živote? Zistíte, že ten druhý o vás sníval tiež, a že teraz vás konečne má pri sebe aj v reálnej podobe. No aké to bude keď sa sny a realit...