S Hongjoongom sme išli ku riaditeľni. Viedol ma chvíľu za ruku lebo som za ním nestíhala a nehodlal spomaliť. Nebolo ani to trápne ticho čo som si myslela že nastane ale vkuse sme sa rozprávali a snažili sa nejako spoznať. Keď sme boli na mieste zaklopal som a až na zvukový signál riaditeľa sme vstúpili dnu. Keď ma uvidel milo sa na mňa usmial čo sa bohužiaľ nedalo povedať v Hongjoongovom prípade. Musela som sa ovládať aby som sa nerozosmiala lebo ich výrazy boli v tú chvíľu veľmi vtipné.
" Vítam ťa tu Jeon Ji Ah, podľa tvojich výsledkov zo starej školy si veľmi bystré dievča ale ukazuje sa tam že aj nepozorné." zdvihne jedno obočie a jeho pohľad smeruje na mňa. Dlhú dobu bolo ticho z mojej strany kým riaditeľ niečo hovoril ale "bohužiaľ" som ho nepočúvala.
"No a tu máš svoje učebnice a kľúčik od skrinky. Hneď ako tu niečo vyriešim s týmto mladým pánom, tak ti ukáže tvoju novú školu." milo sa usmial a jeho pohľad prechádzal so mňa na dvere. Asi mi chcel naznačiť aby som odišla. Tak som si zobrala knihy a s uklonením som odišla von. Netrvalo to dlho a už vychádzal z dverí aj Hongjoong. Išli sme najskôr ešte ku skrinkám kde som si odložila veci. Hneď potom sme išli do triedy, teda ja na svoju hodinu a Hongjoong na svoju. Vstúpila som do poloprazdnej triedy, našťastie bola voľná zadná lavica tak som si k nej namierila. Skoro nikto si ma nevšimol čo bolo šťastie a bez problémov som si mohla sadnúť. Vyložila som si učebnice a veci čo bolo treba mať na hodine. Jednu z učebníc som si otvorila a začala ju čítať keď v tom sa otočila baba predo mnou ku mne a zakyvala mi tesne pred tvárou.
"Ahoj ty si nová však, volám sa Yuna. Môžme byť kamarátky čo myslíš...." povedala strašne rýchlo a úprimne sa usmiala, hneď som vedela že táto baba bude úžasná kamarátka.
"Ahoj" usmiala som sa " ja som Jeon Ji Ah, a rada budem tvojou kamarátkou." zatlieskala si pre seba a odvtedy sme preberali všetko možné, a sľúbila mi že ma zoznámi s jej partiou. Pomaly sa naplnila trieda a už sme čakali na učiteľa. Ten nemeškal ani 5 minút. Už začal novú tému keď do triedy vbehol nejaký chalan. Keď som sa na neho pozrela skoro som dostala infarkt a totálne som zamrazla.
Pretože vo dverách stál .......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dúfam že sa bude páčiť nová časť. Ak sa tam nájdu chyby tak sa ospravedlňujem.
♡♡
YOU ARE READING
Close Your Eyes And Dream
FanfictionČo sa stane ak osoba o ktorej si myslíte, že existuje len vo vašich snoch , sa zrazu objaví vo vašom reálnom živote? Zistíte, že ten druhý o vás sníval tiež, a že teraz vás konečne má pri sebe aj v reálnej podobe. No aké to bude keď sa sny a realit...