XVIII.

196 19 11
                                    

Všetci sedíme v polkruhu otočený na televízor, každý sme spolu so svojou "polovičkou" a sme 'mierne' opitý (wau novinka že? XD). V pozadí hrá hudba ktorej sa ujali Chan, Han a Changbin alebo takzvane 3RACHA... Púšťali dosť známych interprétov ale niekedy pustili aj to čo vytvorili oni, ako môžem povedať že tí chalani majú veľký talent.
No späť k tým "polovičkám"...keďže som spomínala že nákupní maniaci prišli s nejakým plánom, tak vám presne poviem načo tí piati prišli. Keďže do obchodu išli, dá sa povedať že najväčší milovníci alkoholických nápojov, tak to tak aj dopadlo. Kúpili zásobu na celý večer a vybrali si dve hry pri ktorých si boli istí že sa všetko vypije... Takzvaná hra fľaša a neskôr "nikdy som".
Pri týchto dvoch hrách sme sa viac menej rozdelili do veľmi zaujímavých dvojíc/ trojíc, a to (nezabite ma za to čo príde teraz prosím xdd) Jeongin a Chan, Minho a Jisung- >toto bolo jasné hneď... No a ostatný? My sme skončili takto - > Ja a Felix a Changbin, Seungmin a Hyunjin, Yeji a Chaeryeong , Ryujin Lia a Yuna. Takto sme museli ostať celý večer, v týchto 'skupinkách' ... Ako mali sme byť pokope a museli sme sedieť vkuse vedľa seba... No 'najhoršie' že sme tak mali aj spať, pokope.
Teraz pozeráme nejaký film, ktorý vlastne ani nevnímam lebo sa s Lixom rozprávame o veciach čo by normálny ľudia určite neriešili a Bin nás len nechápavo sleduje a nevie či sa pozerať raz na jedného alebo na druhého, či na film ktorý kvôli nám a hudbe nepočuje... A ako pozerať film a púšťať zároveň do toho hudbu, to dokážeme iba my... Ale tak môžme sa vyhovoriť nato že vlastne nevieme/vieme čo robíme.  (ako moje vysvetľovanie je najlepšie na svete👌😂😂😂) 
Aaaa ak by vás veľmi zaujímalo čo sa dialo počas hrania fľaše a nikdy som tak.... Nech sa páči no

-asi tak pred hodinou-

Domom sa ozval zvuk tresnutia dverí a následne sa v kuchyni objavili štyria ľudia s plnými nákupnými taškami. Všetci čo sme boli v obývačke sme sa pozerali na nich s pohľadom "to čo toto?" a oni sa len usmievali ako pripečený. Neviem prečo ale v tedy som sa začala dosť báť. A mala som aj prečo...ako keby som vedela čo chystajú spraviť a čo sa potom stane tak no neviem...
Ryujin vytiahla jednu z tašiek čo mala v ruke a položila ju na stôl, to isté spravil aj Changbin a Felix. Bolo z tých tašiek iba počuť zvuk skla, ktoré do seba narážalo. Neviem či aj ostatným napadlo to čo mne, no ja som asi hneď vedela koľko bije. Pomaly rozbalili tie tašky a vybrali z nich všetky tie fľaše plné zázračne dobrého nápoja.
"no nepozerajte sa na to ako by to vidíte prvýkrát, čo ste vlastne aj čakali že donesieme keď ste poslali práve nás?" zasmiala sa Ryujin na našich pohľadoch.
"asi nie sú ešte pripravení si zopakovať včerajšok" zasmeje sa Bin a s Ryujin si vymenia diabolské úsmevy.
"no to asi nie, bude sranda...pre nás" stále sa Usmievali ako idioti a teraz sa k nim pridal už aj Lix. ~takže tri zákerné potvory sa proti nám spikli, toto bude ešte zaujímavé~
Čakala som na to že sa ozve Minho aby mu povedali ten plán, lebo ten je tiež jedna z tých zákerných bytostí, dalo by sa povedať že im kraľuje. Samozrejme som sa aj dočkala a v priebehu desiatich sekúnd, ten idot vyletel z gauča a rýchlo zobral zo sebou tých troch aby ho oboznámili so situáciou.
My čo sme ostali na miestach sme si len vymieňali  "čo sa deje?" pohľady.
"Chan?? Čo majú v pláne" hneď ako sa to Seu opýtal, všetky hlavy smerovali na Chana.
"bohužiaľ krpci to vám nepoviem, sľúbil som im že budem ticho ako v hrobe a navyše som ich aj tak nepočúval...mal som lepšie veci na práci ako počúvať tie diabolské stvorenia ako vymýšľajú ich majstrovský plán" Chan sa pri tom zasmial a bolo vidieť že jeho pohľad smeroval na Jeongina, ktory hned pochopil čo mal na mysli. Innie sa snazil udržať kamennú tvár ale bohužiaľ ju mal totalne červenú. ~ahaa už viem čo myslel tými "lepšími vecami"~
"Channie~~" usmiala som sa pre seba, lebo keď sa do toho pustí Yuna tak to stojí za to.
"j-ja s tým nič spoločné nemám, síce som ich mal na starosti, ale ak sa stane niečo zlé ja som v tom nevinne..." rýchlo zo seba vysúkal a nervózne sa usmieval, a ostatný okolo mna, hlavne Jeongin, sa na neho pozerali pohľadom "ako vážne? Teš sa na neskôr". Vidím že tatko partie sa dostal do maléru a  ten jeho malý anjelik(čítajte to ako malý démon) mu vymyslí zaujímavý trest za to, že sa vzdal svojho podielu spolupráce na tom čo sa na nás chystalo a že nas ani nevaroval. Teraz si len vymieňali pohľady, ako by viedli nejakú komunikáciu o ktorej by sme sa nemali dozvedieť my.... ako haloo my sme tu tiež a máme plno otázok.
Neviem či našťastie ale tak vrátili sa tí štyria späť... A teraz už aj Minho mal ten diabolský úsmev, tipujem že im nejak "vylepšil" ten plán.
"tieto deti sa tak rýchlo učia že normálne som na ne hrdý, ešte chvíľu a budú lepšie ako ja......robím si srandu lepší ako ja byť nemôžu" s úsmevom si Minhoe sadne späť ku Jisungovi. Asi všetci sme v túto chvíľu pretočili očami.
"Povie nám tu už niekto konečne čo sa ide diať??" prejdem pohľadom po tých štyroch. Keďže medzitým sa Jeongchan niekde vyparili...ako keď sa vrátia nech si ma neprajú tento dom neslúži nato aby v ňom robili to čo asi robiť robia(😏😏).
"Alex kľud, všetko sa dozvieš.. Takže si v kľude sadni a buď ticho, lebo sa inak nič nedozvieš" prepálila som Lixa pohľadom a len som spravila to čo povedal.
"Takže zahráme si moju obľúbenú a milovanú fľašu" ozval sa Bin s veľkým úsmevom a len som počula ako všetci vedľa mňa zanadávali....to som bola jediná čo nevedela čo ma čaká, totižto tento malý škriatok je veľmi zákerný a keď sa k nemu pripojí tá hoe minhovská....nedopadne to dobre.
"a potom bude nasledovať nikdy som... Aby sme sa spoznali ešte viac a zistili aké blbosti sme robili"
Tu to už skrátim (v najlepšom že? 😂) nejak už poviem iba to čo sa také zaujímavé stalo počas týchto dvoch hier. Počas fľaše sme mohli vidieť to ako sa Changbin s Lixom bozkávali, začo by som asi Hyunjina so Seungminom nakopala do zadku že toto vymysleli, Chan s Inniem sa zas niekde vyparili, Hyunjin a Seungmin sa dali dokopy, vytvorili sme taktiež ďalšie "páry", ktoré sme bohužiaľ ešte nemohli brať ako oficiálne(😢😒), taktiež ako to pri fľaši býva sme niektorý skončili bez pár kúskov oblečenia... Ale tak keď ste opitý vám to nevadí~
Teraz nejaké "best moments" z hry nikdy som. Čo sme zistili: Minho a Jisung sú jedne nadržané stvorenia, taktiež ako aj rodičia tejto partie/famílie (myslím to tým že keby mohli robiť to....no viete čo, tak že by to robili stále) ďalej sa zistilo že Lia a Ryunjin niečo spolu mali (takže tento pár sme tiež mohli brať ako hotový), zistili niečo o tom ako sme sa s Lixom dali dokopy (aj keď fakt neviem ako to z tej otázky prešlo k nášmu vzťahu), taktiež do nášho páru sme "museli" pridať aj Changbina, lebo sa zistilo že bol a dá sa povedať že stále je zamilovaný do Lixa, medzitým Hyunjin a Seungmin si nás už nevšímali, lebo boli v ich vlastnom svete, Lia a Yeji, Chae to už s nami nedávali a išli pozerať film. Ryu sa stala osobou ktorá vymýšľala otázky ale inak nehrala a len popijala svoj úžasný nápoj, Yuna bola poradca pre Ryu a taktiež zákerný človek čo vás donúti nejak povedať vaše tajomstvá.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Som tu s ďalšou novou časťou, dúfam že sa vám bude páčiť, aj keď ja mám pocit že to je o ničom a je to zbytočné dlhé ale tak no..
A síce som povedala že budem vydávať častejšie, tak..... Zdá sa že "aktivita" je u mňa prekliatym slovom.
A keď  som konečne dostala mobil, tak som chcela napísať novú časť, no hneď na druhý deň mi mobil zas zobrali (to mám šťastie že?😂) ale tak ešte existuje aj počítač, no naň nemám trpezlivosť keďže neviem na ňom písať a navyše je extrémne pomalý....
No budem sa snažiť písať častejšie sľubujem... 

Inak chcem sa poďakovať za každú ★ a ešte za to pre mňa veľmi veľké číslo  (1,09K) čo patrí vašej  čitateľnosti.   Veľmi si to vážim a ešte raz ĎAKUJEM
♡♡♡♡

Close Your Eyes And DreamWhere stories live. Discover now