Bölüm şarkısı; Cem Adrian: Beni affet
Bu bölüm kısa çok kısa olucak sjsjd neys. Bölümün devamını bugün yada yarın tamamlayıp atıcam. Sınır; 5 vote
6 Ay Sonra 14 Şubat Sevgililer GünüYatağımın üzerindeki abur cubur poşetinden bir nutella ve birde kaşık çıkardım. Poşeti yatağımın yanına astım ve yatağımın başına yaslanıp nutellamdan bir kaşık aldım. Sıkılmıştım ve yapacak hiç bir şey yoktu. Yaklaşık 5 dakika sonra telefonumun zil sesi odayı doldurduğunda telefonumun çalışma masamda olduğunu fark ettim. Hem kimin niye aradığını merak ediyordum hemde kalkmaya üşeniyordum. Sonunda pes edip arayan kişiye baktım.
Ayaz :* Arıyor
"Efendim?" Dedim sesimi sakin tutmaya özen göstererek. Fakat karşıdan gelen ses hiçte Ayaz'ın sesine benzemiyordu.
"Alo Öykü hanım Ben ****** hastanesinden arıyorum. Ayaz bey bir kaza geçirmiş. Son aramalarda sizin isminiz vardı lütfen telaş yapmayın biz elimizden gelen herşeyi yaptık. Birazdan odaya alacağız " Sesimi hissetmiyordum ki kadına birşey söyleyebileyim. Beynim uyuşmuş hiçbir şey yapamıyordum. Hem delice her şeyi yakıp yıkmak istiyor hemde bir köşeye sinip yalnız ve sessizce ağlamak istiyordum. Hiçbirşey düşünmeden çantamı masamın üzerinden alıp ayağıma rastgele bir ayakkabı geçirdim. Ellerimin titremesinden hiçbir şey yapamıyordum. Sonunda bir taksi geldiğinde hemen bindim ve hastane'nin adını verdim. Yaklaşık 10 dakika içerisinde taksi hastanenin önünde durduğunda hızla parayı taksiciye uzatıp hastaneye koşmaya başladım. Hastanenin cam kapısından yüzümün gölgesini gördüğümde ağladığımı yeni fark etmiştim. Elimin tersi ile kurmuşların yanına sürekli yenileri eklenen gözyaşlarımı sildim. Güçlü olmalıydım!Ayaz'ın kaldığı odayı öğrenip hızla odaya daldım. Fakat oda boştu. Koridordaki görevlinin yanına gidip "345 Ayaz Dinçer'in odası neden boş?" dediğimde adam cevap vermek yerine yüzüme üzgünce baktı. Çığlık atmak istiyordum! Olamazdı değil mi? "Ayaz Dinçer
Öküz olan hani
Hani bana prenses diyen
Hani beni hiç bırakmayacağını söyleyen
Hani aşık olduğum Ayaz Dinçer ölmüş olamaz değil mi?
Cevap versenize!'Artık hıçkırıklarımdan kendi düşüncelerimi duyamıyordum. Hemen aşşağıya inip bir doktor buldum. Ayaz'ı sorduğunda morga koymuş olduklarını söyledi. Morg.. Morg.. Morg mu dedi o?
Bacaklarım yetkisini tamamen kaybettiğinde çığlıklarım hastane koridorunda yankılanıyordu. Etlerim liğme liğme edilmiş gibi kalbimi söküyorlarmış gibi hissediyordum. Canım o kadar çok yanıyordu ki. Omzumda tanıdık bir dokunuş hissettim. Sonra tanıdık bir koku ve en sonda tanıdık bir sima Ayaz?
Vücuduma bir anda elektirik yüklemişler gibi hızla ayağa kalktım ve Ayaz'ın boynuna resmen atladım. Ayaz beni döndürmeye başladığında neler olduğunu anlayamamıştım. Ayaz beni döndürmeyi bıraktığında kaşlarım çatık olanları anlamaya çalışır gibi yüzüne bakıyordum. Sonunda Ayaz açıklama gereği duyduğunda kaşlarım sanki mümkünmüş gibi daha da çatıldı. Ayaz "Öykü şaka bak ben yaşıyorum. Yapacağım sürprizin parçalarıydı bunlar. Tam olarak sürpriz tamamlanmadı ama sen öyle bir ağlıyordun ki dayanamadım. Özür dilerim. Ben bu kadar kötü durumda olacağını tahmin etmemiştim." Dedi. Bunun üzerine hala belimde olan ellerini ittim ve "Ne sandın geri zekali? Ben sana ne kadar bağlıyım biliyor musun? Öldün sandığımda neler yaşayacağımı nasıl tahmin edemedin! Ayaz nasıl böyle birşey yaparsın! Lanet olsun ben seni sevi-" Dedim Ve sustum. O ise ittiğim kollarını yeniden belime koyup cümlemi tamamladı. "Seviyorum. Bende seni seviyorum sevgilim.." daha deminki kızgınligim şimdi mutluluğa dönüşmüştü. Hızla kollarımı Ayaz'ın boynuna doladım. Ayaz ise boş hastane koridorunda beni yeniden döndürmeye devam etti.
"Ben dayanamayacak gibi oldum Ayaz. Birdaha böyle birşey yapma"
"Özür dilerim. Ee hadi gel bakalım sürprizim daha bitmedi"
"Ne sürprizi?" Dediğimde yüzüme ters ters bakıp "Sürpriz söylenir mi Öykü?" Dedi ve elimi tutarak hastanenin çıkışına yöneldi. Karşıda duran taksiye ilerlemeye başlayınca kaşlarımı çattım. Bu beni hastaneye getiren taksiciydi.
Bende Ayazin peşinden ilerleyip arka koltuğa bindim. Eveet sürpriz ne acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavimsi Hayaller
Teen FictionOnlar karanlığın gölgesiyken birlikte mavi oldular. Kalpleri ile HAYALLER kurup hayal etmeyi öğrendiler. Gerçek aşk nedir bilmezken bir anda aşkın içinde buldular kendilerini. Siyaha yer yoktu onların hikayesinde çünkü onların Mavimsi Hayalleri vard...