Hii selam canlar. ^^
Öykünün Ağzından....
Eve geldikten hemen sonra içimi büyük bir huzursuzluk kapladı. 2 gün önce burnumun kanaması ile hastaneye gitmiş ve test yaptırmıştım. Çocukları yatırıp merdivenlerden tam inerken burnumda hissettigim sıvı ile elimi burnuma götürdüm. Yine gördüğüm kırmızı sıvı ile olduğum yerde kaldım. Ayaz'a çaktırmamaya çalışarak lavaboya gittim ve kanı burnumdan uzaklaştırdım. Kendime geldiğime emin olarak salona geçtim. Ayaz salonda telefonu ile uğraşıyordu. Tam yanına gidecekken kapının çalması ile yönümü değiştirip kapıya doğru yürüdüm. Açtığımda gördüğüm sima ile beynimi zorladım fakat kim olduğunu hatırlayamadım. "Buyrun kime bakmıştınız?" dedim sorgulayıcı bir bakış atarak. Bu sırada Ayaz'ın ayak sesleri koridoru doldurdu. Kadın Ayaz'a bakıp gülümsedi ve "Ayaaaz" diye cırladı. Sonrasında ise kırmızı ojeli elleri ile benim kocamın boynuna sarıldı. BENİM KOCAMIN BOYNUNA SARILDI. YOLARIM!
Kollarım ile ikisini ayırdıktan sonra bir an ayağımın yerden kaydığını hissettim. Kadın bana küçümser bir bakış atıp "Sen hizmetlisin galiba?" dedi. Sinirlerim iyice gerilirken Ayaz'ın söyledikleri ile olduğum yerde kaldım. "Evet Pericim Öykü benim hizmetcim"
Söyledikleri ile gözlerim yuvalarından çıkacak gibi açılırken bilincimin kapandığını hissettim ve sonrası karanlık...
.....
Gözlerimi açtığımda baş ucumda Ayaz ellerimi tutuyordu. Gözümü kendime gelebilmek adına birkaç kez kırpıştırdım ve ellerimi ellerinden hızla ayırdım. Bayılmadan önce ki son soyledikleri beynimde yankılanırken gözümden akan bir iki damla yaşa engel olamadım. "Ayaz" dedim sanki kelimeler zihnimi terk etmişcesine gözlerim ile konuşuyordum.
O ise bana pişman gözler ile bakıp "Öykü-" dedi. Sözünü hızla kesip yerimde doğruldum. "Ne Ayaz ne! Ya sen o kıza ne dediğinin farkında mısın?" Burnumdan tekrar gelen sıvıyı ellerim ile bastırırken Ayaz "Öykü? Burnun mu kanıyor!?" dedi telaşlı bir sesle. "Y-yok" dedim ve yerimden hızla kalktım. Dolaptan valizimi alıp içine ne bulduysam doldurdum ve bana engel olmaya çalışan Ayaz'ı tüm gücümle ittirdim. "Hizmetciymiş hizmetci mi oldum şimdi.! Ya ya çekil önümden" dedim. Kolumdan bir anda çektiğinde kendimi kollarının arasına bıraktım. Ve etraf karardı....
....
Gözlerimi hastanenin yoğun kokusunu hissederek açtım. "Öykü uyandın" dedi Ayaz telaşla. "Evet neyse-" bu sırada genç bir doktor odaya girdi ve "Öykü hanım size iyi haberler ile gelmedim maalesef. Daha önce de hastanemize test için gelmişsiniz. Beyninizde kötü huylu bir tümör var. Ameliyat olmanız gerekebilir." dedi.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavimsi Hayaller
Novela JuvenilOnlar karanlığın gölgesiyken birlikte mavi oldular. Kalpleri ile HAYALLER kurup hayal etmeyi öğrendiler. Gerçek aşk nedir bilmezken bir anda aşkın içinde buldular kendilerini. Siyaha yer yoktu onların hikayesinde çünkü onların Mavimsi Hayalleri vard...