Mutluluk

660 45 9
                                    

Hii kendimi accık iyi hissettim size bölüm yazdım shsgaf
Sınır; 20 vote 3 yorum
Sınır dolmadığı sürece yeni bölüm yok ;) sizi seviyoruumm :*
6 Ay Sonra Öykünün Ağzından....
Kendi dünyamdan soyutlandığım, kalbimin ağzımda attığı o anın baş karakteriydim. Boğazımda oluşan yanma hissi mutluluğuma şahitlik yapar gibi peşimi bırakmıyordu. Gözlerim, kulaklarım, ağzım, burnum mutluluğuma eşlik ediyordu aslında. Ağzımdan dökülecek sevinç nidalarını engellemek için ellerim ile ağzımı kapattım. Hastaneden çıkalı 20 dakika olmuştu ve ben nereye yürüdüğümü bilmeden şaşkınlık ve mutluluk karışımı hislerim ile yürüyordum. Düşüncelerimden tamamen arındığımda yaklaşık 20 dakikadır ayaklarımın beni sahile getirdiğini anlamış oldum. Sahi ne demişti doktor. "Tebrikler hamilesiniz"  o anı hatırlamam ile etrafı umursamadan giydiğim kapri pantolonumun paçasını katlayıp çantamı kumlara bıraktım ve denize doğru koşmaya başladım. Haziran  ayındaydık bu yüzden üşümeyi sorun etmedim. Şansıma ki etrafta benden başka kimse yoktu.
Denizden belime kadar ıslanmış olarak çıktığımda bu halime gülümsemeden edemedim. Kumların üzerinden çantamı aldım ve telefonunu çıkardım. Cevapsız çağrıları görmem ile gözlerim yerinden fırlayacak oldu. 89 cevapsız çağrı. Hepside Ayazdandı. Ayaz aklıma gelince elimi bebeğimin olduğu yere koydum ve onu hissetmeye çalıştım. Yüzümde şapşal bir gülümseme hakim olduğunda hızla kendime gelip Ayaz'ın numarasını tuşladım. Tahmin ettiğim gibi ilk çalışta açtı.
"Alo Ayaz beni aramışsın?" Dedim sesimdeki mutluluğu gizlemeye çalışarak. Sonuçta şu an sinirliydi ve gülmem kendim için iyi birşey olmazdı. "Sonunda fark edebildiniz hanım efendi." Dedi oda sinirli çıkartmaya çalıştığı sesi ile."Sahildeydim de. Duymamış-" diyeceğim sırada "89 çağrının hepsini mi duymadın Öykü!" diye hiç duymadığım tondaki sesi ile yerimden sıçramamı sağladı. Gülen yüzüm yüzümde donraken gözlerimden akmak için direnen yaşlarımı iki elimle sildim. Benim bir suçum yoktu sonuçta!
"Ayaz nereye gidip neler yapacağımı sana sormıyacağım. Duymamışım ışte ne çocuk gibi azarlıyorsun." Bir saniye durdum.  Aslında bu haberi yüz yüzeyken vermek istiyordum ama bütün hevesim kaçmıştı. Sonra devam ettim." Ayaz Ben hamileyim. Bunu sana yüz yüzeyken söylemek isterdim ama sayende hevesim kalmadı." dedim. Yaklaşık 10-15 dakika boyunca ses gelmedi. "Ayaaz" dedim bu sefer sesimi biraz yükselterek. Sonunda ses geldiğinde Ayaz "Arkana dön" dedi.  Ne olduğunu anlamaya çalışırken arkamı döndüm ve gördüğüm kişi ile gözlerim şaşkınlıkla aralandı. Ayaz bana doğru yürüyüp "Prensesim." dedi ve beni kolları ile hapis etti. Sonrasında ise döndürmeye başladı. "Baba oluyorum. Ben baba oluyoruuum" diye bağırırken beni kucağına almış yüzümün her bir karesini öpüyordu.
Sonunda beni yere indirdiğinde iki elimden tuttu ve minik bir öpücük bıraktı ellerime ve "Öykü seni çok fazla seviyorum" dedi. O kadar mutluydum ki o an hiç bu kadar huzurlu olduğumu hatırlamıyordum.

Şaşırdınız demii sjshs. Evet Bende şaşırdım şahsen bir anda aklıma geldi çocukları olsun dedim falam. Neyse sınır dolduğu an yeni bölüm gelecek asbsbz

Mavimsi HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin