Yeniden

603 35 27
                                    

Arkadaşlar bölümü yeniden güncelledim. Yeni okumuş olanlar için devamı da var :)

az ile barışmamızın üzerinden 2 gün geçmişti. Bu iki gün içerisinde kararlaştırıp tatil için Antalya'ya gelme kararı almıştık. Şu an ise otelde kalıyorduk. Çocuklar annemde kalmaya devam ediyordu.

"Ayaz hazırsan çıkalım hadi" dedim giydiğim bikininin askılıklarını düzeltirken. Çocuklara hamileyken 10 kilo almıştım ve 55 kiloydum ama şu 4 ay içerisinde aldığım tüm kiloları vermiştim o yüzden içim rahattı. Ayaz banyodan altında mayosu ile çıktığında beni süzdü ve kaşlarını çattı. "Hmm. Kıyafetinin diğer parçaları nerede? Böyle dışarıyı bırak camdan bilr bakmana izin vermem ben. Git değiştir şu üstündekini" dedi. Ona kararlılık ile bakıp "Allah Allah çıkarmıyorum. Ayrıca ne varmış üstümde bence gayet iyi. Çıkabiliriz." dedim ve otel odasının kapısına ilerledim ta ki Ayaz kolumdan tutup beni kendine çevirene kadar. Yüzümü ona çevirip boy farkından dolayı başımı biraz kaldırdım. Ilık nefesi tenime dokunurken gözlerinin en derinine ulaştım. Ayaz bana gülümseyip "Üzerine bişey al. Ben sahildeyim sende gelirsin." dedi ve göz kırpıp kolumu bıraktı. Arkasından öylece bakakaldım. "Uyuz ya yemin ederim hemde katkısız uyuz" dedim arkasından. Madem sen beni öylece bıraktın peki o zaman görüşeceğiz Ayaz bey!


Sahile indiğimde esmer bir kadının önünde Ayaz'a benzer biri oturuyordu. Küçücük yerde Ayaz'a benzer biri olmayacağına göre o kesin Ayaz'dı. Sinirle Ayaz'a bakmadan kadına bağırmaya başladım. "Ya bana baksana sen ya. Sen utanmıyormusun benim kocama bakmaya." dedim ve kadının saçından tuttuğum gibi yere attım. Kadın çığlık çığlığa bağırdığında Ayaz'a bakmayı akıl edebilmiştim. Döndüğümde gördüğüm kişi ile çığlık atma isteğimi bastırdım. Oturan adamın Ayaz olma ihtimali sıfırdı. Fakat buraya doğru sinirle gelen adam kesinlikle benim kocamdı. Ayaz'a benzettiğim adam kadının yanına gidip ayağa kaldırdı. Kadın bana doğru siniri bir bakış atıp Ayaz'a baktı. Ayaz ise azarlama konuşması yapmak için hazırlanıyor gibiydi. Fakat beklemediğim birşey yaptı. Kendine benzeyen adama sarıldı. Ben ona şaşkınlıkla bakarken daha yeni saçını çektiğim kadın "Ayaz Batı'nın kuzeni" dedi.

........

"İşte böyle Öykücüm yani yanlış anlaman normal tabii ama keşke anlamadan karımın saçını çekmeseydin keşke" dedi Batı. Ben ona mahçup bir gülümseme yollayıp saçını çektiğim kadına yani Esilaya döndüm. Kadını dövmekten beter yaptığım halde bana gülümseyerek bakıyordu. Bende ona gülümsedim. İyi bir kadına benziyordu

"Esila da aynı şeyi yaşamıştı." diye açıklamada bulunan Batı ya gülümsedim. Sonra ise Ayaz'ın kulağına "Niye daha önce tanıştırmadın" dedim. Ayaz ise "Amerika da yaşıyorlar" demekle yetindi.

........

Batı ve Ayaz hasret gidermek için dışarı çıktıklarında Esilaların odasında tek kalmanın rahatsızlığı ile kalkacakken Esila "Öykü" dedi. Ona doğru döndüğümde yanıma oturdu ve "Bak evet güzel bir karşılaşma yaşamadık. Hele ki benim açımdan ama bunu kötü bir niyetle yapmadığını biliyorum. Yeniden mi tanışsak?" dedi. Ona gülümseyerek bakıp "Ben Öykü memnun oldum Esila" dedim. Bu dediğime kahkaha atıp "Bende memnun oldum" dedi.

..

Bir iki saate kendimi Esila ile derin bir sohbette bulmuştum. Acaba çocuklar uyudu mu.Telefonumdan saate baktığımda 22:00 'ı geçiyordu. Tam telefonun kilit ekranını kapatıyordum ki gelen mesaj ile şifreyi girdim.

Gönderen: Annem :*

Canım onlar uyudu bile. İçin rahat etsin :*


Ve birde uyurken fotoğraflarını göndermişti..

.........

"Ayaz valla bak canım birşey istemiyor. Ben çocukları özledim hem. Eve dönelim nolur" dedim gözlerimi aralamadan.

"Öykü saçmalama daha 5 gün oldu. İki gün kaldı. Hem insanlar tatili uzatmak ister sen sanki sana eziyet ediyorlarmış gibi davranıyorsun. Kalk artık o yataktan" deyip ellerim ile sarmaladığım yorganı tek bir çekişte yere düşürdü. Ona kızgınlık ile bakıp "Ya bari tatilde geç uyanayım ya of of" dedim. Yatakta doğrulup yerin fayansını dikizledim bir süre. Sonra hafifçe esneyip küçük banyoya girdim.

Burnumda bir sıvı hissettiğimde bir peçete koparıp burnuma tuttum. Hiç durmadan kanayan burnumdaki kanı durdurmaya çalışırken doktorun söyledikleri kulaklarımda yankılandı

"Eğer yeninden hastalığının belirtilerini görürsen işte o zaman sana dair yapabileceğimiz pek birşey olduğunu sanmıyorum Öykü"


Elimdeki kana bulanmış peçete yere düşerken ayaklarımın bağı çözüldü ve etraf karardı..

Mavimsi HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin