Öykü?

622 31 7
                                    

Bu gün ikinci bölüm geldiğğ. Çok hastayım ama yinede yazdım değerimi bilin.bol bol vote istiyorum. Sjsj sizi sefiom :Dd
.......

Hay sevmez olaydın Cenk. Ben nasıl söyleyeceğim Ayaz'a diye düşünürken Ayaz in sesi düşüncelerimi böldü. "Kimmiş?" Dedi meraklı bir ses ile. Ben ise gözlerimi gözlerinden kaçırarak sessizce "H-hiç hiç-hiçkimse" dedim o ise cenemi elleri ile tutup gözlerime inanmayarak baktı ve "Öykü birşey mi oldu?" Dedi. Gözlerimi hızla Burcu ve Emreye çevirdiğimde Burcu Emreye bir işaret verdi ve masadan kalktılar. Gözlerim yeniden Ayaz ile buluştuğunda hafif bir iç geçirdim ve "Cenkti" dedim. Önce dalga geçercesine yüzüme baktı sonra ciddi halimi görünce gözleri sinirle parladı. "Ne demek Cenk! Göster çabuk şu mesajı Öykü! Adama bak ya hapiste bile rahat vermiyor." Mesajı elim titreyerek açıp gösterdiğimde bir an gözlerinden alev çıkacak sanmıştım.Bir miktar parayı masaya bırakıp Oturduğu sandalyeden hızla kalkıp cafenin çıkışına yöneldi. Bende peşinden..

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪

Eve geldiğimizde Ayaz evde sinirden köpürerek dört dönüyordu. Sonunda durduğunda kendini salondaki L koltuğa attı ve başını elinin arasına alıp ayağını ritmik bir şekilde yere vurmaya başladı. Sinirinde azalma yoktu aksine artış vardı. "Öykü bir süre tek başına dışarı çıkmayacaksın tamam mı!?" Dedi gözlerini gözlerime dikerek. Ben ise yanına oturup başının arasına aldığı ellerini tutup "Tamam. Sen nasıl istersen"  dedim. Kollarını belime dolayıp beni kendine çekti ve saçıma minik bir öpücük kondurdu.

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪

Sabah kalktığımda Ayaz yanımda yoktu. Bende yataktan kalkıp aşşağıya indim. Ben size evimi anlatmadım demi. 3 katlı çok şirin bir evimiz var. Birinci katı tamamen salon ve mutfaktan oluşuyor. Ikinci katında 5 tane oda ve 1 lavabo var. Üçüncü katında ise bizim odamız ile 2 oda var.

Ayazı aramak için ikinci kattaki son odaya da baktığımda koridorun sonundaki sehpadan telefonumu alıp Ayaz'ı aradım.

Ikinci çalışta telefon açıldığında Ayaz'ın sesini duymam ile nefesimi büyük bir rahatlama ile dışarı verdim. "Efendim Öykü?" "Ayaz neredesin sen!?" "Yürüyüşe çıktım birazdan geliyorum." "Tamam hadi gel görüşürüz" "Tamam görüşürüz"

Telefonu kapattığımda giyinme odama girip üzerime kot gömlek ve siyah bir kazak giydim. Siyah bir pantolonuda üzerime geçirip saçlarımı açık bıraktım. Gözlerime hafif bir eyeliner ve rimel sürdüm. Ayaz gelene kadar bahçeye çıkayım derken ağzımın biri tarafından kapatılması ve bir bezin burnuma dokundurulması ile gözlerim karardı..
#Ayaz'ın Ağzından#

Sabah o Cenk denilen şerefsiz ile konuşmak için cezaevine gittim fakat kaçmış! Bütün emniyet teşkilatı o serefsizi bulmak için seferber olurken aklıma Öykünün eve çabuk gel demesi geldi. Hızla bir taksi çevirip Öykünün yanına gittim. Cenk hapisten kaçtıysa o zaman ilk gideceği yer Öykünün yanı

Allah Kahretmesin! 

Sonunda taksi evin önünde durduğunda parayı verip eve doğru ilerledim. Bahçe kapısının açık olduğunu gördüğümde ağır bir küfür mırıldandım. Elim titreyerek kapıyı açtığımda tüm eve baktım ama yoktu ışte yoktu yoktu!! Çaresizce bağırmaya başladım. "Öykü! Öykü nerdesin!" Hemen evden çıkıp cebimden arabamın anahtarını çıkarıp karakola gittim. Henüz 24 saat geçmediğinden arama yapılamazmış! Telefonumun çalması ile arayan kişiye baktım
Arayan;Bilinmeyen Numara

"Efendim?" Dedim hızla arkadan

"A-aayaz" diye bağıran Öyküyü duyduğumda kalbim duracak gibi oldu

"Öykü?"

Mavimsi HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin