CREEPYPASTA

487 34 15
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMÜ SADECE BİR KİŞİ OKUMUŞ BU BİRAZ ÜZDÜ. BU ARADA BEN CREEPYPASTAYA FAN HESAP AÇTIM VE ORADA DA TEPKİ KİTABI YAYIMLIYORUM. BÖLÜMÜN SONUNDA ETİKETLİYCEM.

Gözlerini açtığında bir koltukta uzanıyorsundur fakat yan tarafına baktığında bir şok yaşarsın. Aniden yerinden fırlarsın. Sağındaki koltukta ormanda gördüğün o beyaz şey oturuyordur. Boyuna bir kez daha hayret edersin. Karşında ise bando takımı gibi dizilmiş bir sürü tuhaf görünümlü insansı şeyler vardır. Çok korkarsın. Yanındaki beyaz şey konuşmaya başlar. "Seni korkuttuğum için özür dilerim. Ben Slendermen. Bu gördüklerinde benim proxylerim." Teker teker hepsinin ismini sayar. Hafızan iyidir ve hepsinin isimlerini aklında tutarsın. Herkesin ismini saydıktan sonra konuşmaya devam eder. "Sende daha önce sezmediğim kadar güç seziyorum. Eğer öyle olmasaydı ormanda ölmüş olurdun. Creepypasta konağına hoşgeldin kızım." Tüm proxyleri incelersin. "Benden ne istiyorsunuz?" Slenderman seni arkasından çıkan tuhaf siyah şeylerle nazikçe havaya kaldırır. "Uslu bir proxy olup dediklerimi yapmanı." O anda aklına "annen" sandığın o kadın gelir. "Dediklerimi yapmazsan sonun kötü olur küçük hanım." derdi sana hep. O anda gözlerin dolar ama belli etmezsin. Daha ilk günden ağlak izlenimi almak istemezsin. Ayrıca gidecek başka yerin olmadığı için ses çıkarmazsın. Slenderman'e tamam dersin ama bir insana asla zarar vermiyceksindir. Beyaz maskeli olan adam, yanlış hatırlamıyorsan Masky sana odanı gösterir. Odana girer ve yerleşirsin. Tam yatağında otururken içeri senin tabirinle "mahallenin delisi" Toby girer. Geldiğinden beri sana art arda 999.999.999 soru sormuştur. Elinde bir tepsinin içinde iki tane waffle ile girer ama ayağı halıya takılır. Tepsiyle birlikte yere çakılır ve kafası tepsinin içine girer. Suratı waffle ile kaplanmıştır. "Tüh ya! Birlikte yeriz diye yapmıştım ama suratım yedi. Waffle seversin değil mi?" Gülmemek için kendini tutarsın. "Bu soruya beş bin kez "evet" dedim. Ayrıca birşey olmaz. Sonra birlikte yapıp yeriz." diye geçiştirirsin üzülmesin diye. "Hemen gidip yenisini yapıcağım." Cevap vermene fırsat bile kalmadan odadan tüyer. Eline paspası alıp odayı temizlerken kafanın dibinden bir bıçak geçer ve cama saplanır. Kimin attığına baktığında beyaz tenli, ağzının kenarında kesikler olan Jeff olduğunu görürsün. "Ya kafama saplansaydı?" Kahkaha atar ve sonra ciddileşir. "Ben ASLA yanlış yere atmam!" Gözlerini çevirirsin. Sonrada omuz silkip paspaslamaya devam edersin. "Bunu Toby salağı yaptı değil mi?" Sinirin bozulur. "Kötü bir niyeti yoktu. Waffle getirirken ayağı kaydı o kadar." Yine güler ve odayı terk eder. Bir kaç saniye sonra o da elinde bir paspas ile gelir ve odayı birlikte silersiniz. Toby nasıl saçmışsa artık taa cama kadar sıçramış. Jeff'in yardımı ile temizlik biter ve dışarı hava almaya çıkarsın. Uzun bir burna sahip Laughing Jack elinde iki tane şeker ile gelir ve şekerleri elinde karıştırıp sorar. "Bu şekerlerden birisi zehirli. Bakalım hangisini yiyeceksin." Sol elindeki şekeri seçer ve yersin. O da sağ elindekini ağzına atar. "Zehirli şeker mi yedim ben şimdi." Kahkaha atmaya başlar. "Hahahahah ne zehri ayol. Şakaydı şaka. Hahahahhahaha ben sana zehirli şeker yedirsem Slenderman gırtlağıma sokar o şekeri." Tuhaf tuhaf bakarsın. Salona giderken video oyunu oynayan Ben'i görürsün. Sana da bir konsol uzatır. Birlikte oynarsınız. Sonra odana çıkarsın. Yatağının üstünde bir kitap bulursun. Kitabın ilk sayfasında ise "Homicidal Liu'dan" yazmaktadır. Onu çekmecene koyarsın ve içeriye Sally girer. Birlikte makyaj yapar, kıyafetler denersiniz. Tam oturmuş gülerken içeriye yine iki waffle ile bir Toby girer ve yine ayağı halıya takılıp waffle'ları her yere saçar. "TOBYYYY!

EVET BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. BU ARADA TOBY'NİN WAFFLE MANYAĞI OLMADIĞINI BİLİYORUM AMA ÖYLE YAPMAK İSTEDİM. BİRDE YORUMLARA EN SEVDİĞİNİZ CREEPYPASTA KARAKTERİNİ YAZARSANIZ SEVİNİRİM. creepypasta_girll1 DİĞER HESABIM O KİTABIMI DA OKUMANIZI İSTERİM ÇÜNKÜ BEN SADECE KENDİ KİTABIM DEĞİL HER KİTABA DEĞER VERİRİM VE YORUMLARA KİTABINIZ OLDUĞUNU YAZARSANIZ SEVE SEVE OKUR, VOTE ATARIM:)

CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin