MERHABALAR. BU BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ. AMA BENİ DE ANLAYIN DİĞER HESAPLARDAKİ KİTAPLARIMLA BERABER ŞU ANDA DEVAM EDEN ALTI TANE KİTABIM VAR O YÜZDEN:)
Koltuğa uzanmış, diğer koltuğa uzanmış olan Liu ile kitap okuyorsun. Smile Dog'ta üstünde beşinci rüyasını görüyor. Saat gecenin ikisi. Yarın sekizde ders var. Birden yanınıza Toby geliyor. "Yumurta tavuktan çıkar." Şaşkın şaşkın bakarsınız. "Hayır, tavuk yumurtadan çıkar." Gecenin bu saatinde ne saçmaladığını çok merak edersin."Ne tavuğu, ne yumurtası?" Toby gözlerini kocaman açıp seni inceler. "Tavuk mu yumurtadan çıkar, yumurta mı tavuktan çıkar?" Düşünürsün. "İkisi de birbirinden çıkar." Toby sanki değerli bir elmas bulmuş gibi sevinerek yukarı çıkar. Sende kitabı bitirince odana çıkarsın.
Sabah kafana ayıcık yiyerek uyandırıldın. "Abla! Abla! Alarmın çalıyor! Ablaaa!" Sally resmen seni ayılıkla darp ediyordu yani. "Tamam ablacım! Uyandım." Sally yüzüne ayıcıkla saldırmayı bırakır ve formanı giyersin.
Liu seni okula bırakır. Son bir haftadır Liu ile kankasınızdır. Okuldan içeri girersiniz. Karşınıza sizinle sürekli uğraşan Sam ve ekibi çıkar. Umursamadan sınıfına doğru gidersin. Ama o sana çembe takar. Yere düşersin. Ve bir anlık sinirle ne yaptığını bilmezsin. Elini havaya kaldırırsın ve kız duvara yapışır. Herkesin şaşkın bakışları içinde köşke kaçarsın. Olanları Slenderman'e anlatırsın. O da sorun olmayacağını bu gün okula gitmen gerekmediğini söyler. Sende yarın ne halt yiyeceğini düşünürsün.
Yanına Ben Drowned gelir. Onunla video oyunu oynarsınız. Birden televizyon karıncalanmaya başlar. İkinizde aynı anda "GÖZLÜKLÜÜÜ!" diye bağırırsınız. Çünkü bu aralar çok şaka yapıyordur. Ama bu sefer her hangi bir yerden kıkırdama sesi gelmez ve birden ekrana zalgo çıkar.
"Merhaba sonsuz güç!"
TAM YERİNDE BİTİRDİM DEĞİL Mİ? PUHAHAHA! NEYSE SONRAKİ BÖLÜME KADAR BYYYY...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\
FanfictionWattpad de ilk baş karakter sensin kitabı. Creepypasta karakterleri ile birlikte yaşamaya hazır mısın? Üstelik başlıkta da söylediğim gibi kitabın karakteri sensin:)