DÖVÜŞ

130 7 20
                                    

ÜÇ GÜNDÜR BÖLÜM ATMIYORUM. BU YÜZDEN ÖZÜR DİLERİM. İYİ OKUMALAR...

   Ne yapacağınızı bilemezsiniz. Zalgo'nun belinde bir uzuv belirir. Zalgo dair herkes uzuva bakar. Ve siz yere düşersiniz. Zalgo'da geriye doğru düşer. O düşünce Slenderman'i görürsünüz. Zalgo ayağa kalkar. Slenderman'e sinirle döner. "Ne zaman işlerime burnunu sokmayı bırakacaksın." Siz büyük bir kavga çıkacağını anlarsınız. Ezilmemek için biraz geriye gidersiniz. "Sen proxylerime bulaşmayı ne zaman bırakırsan." Zalgo korkunç bir şekilde güldü. "S/A'yı ben proxyim yapacaktım. Ama sen onu benden çaldın." Slenderman seni gösterir. "O zaman neden ona sormuyoruz? S/A, benim proxyim mi, Zalgo'nun proxy'si olmak mı istiyorsun?" Derin bir nefes verdin. "Tabii ki senin Slenderman." Zalgo sinirli bir homurtu çıkartır. "İstesin ya da istemesin, o benim proxyim olacak ve dünyayı ele geçireceğim." Slenderman Zalgo'ya uzuvlarını gönderir. Zalgo kenara çekilir ve Slenderman'in üstüne atlar. Siz çığlık atarsınız. Slenderman Zalgo'yu üstünden atar ve o üstüne çıkar. Bu böyle değişip gider. Sonunda Zalgo ışınlanır ve kavga biter. 

    Hepiniz Slenderman'e sarılırsınız. O da size sarılır. Okula gitmen gerekiyordur. O yüzden yanlarında ayrılırsın. Annenin kapısının önüne gelirsin. Derin bir nefes verirsin. Kapıyı çalarsın. Annen çoktan hazırdır. Yol boyunca hiç konuşmazsınız ama annen sürekli mutlulukla ve özlemle sana bakıyordur. Okula girersiniz. Müdürün odasına çıkarsınız. Kapıyı çalarsın. "Gel!" Annenle girersin. "Hocam annemi çağırmıştınız." Müdür kafasını sallar. Annen içeriye girer. "Kızınızın yeteneğinden ve bu yetenekle ne yaptığını biliyorsunuzdur umarım." Annen gülümser. "Evet. Öğrettiğim ilüzyonları kötüye kullanmış. Ama ben gerekli uyarıyı yaptım." Müdür de sende şaşkınlıkla bakarsınız. "Bu nasıl illüzyon hanımefendi. Bildiğin elini kaldırdığı an öğrenciyi duvara yapıştırdı kızınız." Annem kocaman gülümser. "Öncelikle ismim Asira. Bakın, bu alet hava akımı ile cisimleri uçurabiliyor." Elini arkasında tutar ve geri çektiğinde elinde beyaz küçük bir alet vardır. Bunu müdürün avucuna yerleştirir ve hiç belli olmaz alet. Ve düğmeye basmasıyla müdürün önünde ki altın rengi kuğu duvara yapışıp parçalara ayrılır. "Asira hanım alın şunu elimden! Ayrıca bu seferlik affedeceğim ama bir daha kızınız bu tuhaf aletleri okula getirmesin lütfen. Yoksa o zaman bu kadar hoşgörülü olmam." Annen müdüre teşekkür eder ve elini senin omzuna koyar. İkinizde dışarıya çıkarsınız. Annene teşekkür edersin. Sınıfa girdiğinde yine herkes sana canavarmışsın gibi bakıyordur. Umursamayıp sırana oturursun. Yanında kırmızı saçlı, kırmızı gözlü birisi vardır. "Beni tanıdın mı proxy!" Bu Zalgo'nun insan halidir.

KURTAR S/A'YI SLENDY BABAAAAĞĞĞĞĞ!NEYSE TAHMİNLERİ ALAYIM.

SİZCE ZALGO SANA ZARAR VERECEK Mİ?

CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin