CAN SIKINTISI

141 9 7
                                    

YENİ BÖLÜM GELDİİ. UMRIM BU BÖLÜMÜ DE SEVERSİNİZ. BEN HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM. BAŞLAYALIM.

  Sabah kalkarsın. Her zaman ki gibi Toby ile kahvaltı yaparsın. Sonra Toby Clock'un yanına gider sen Roselda'yı ararsın.

   Ama Roselda'da Ben Drowned ile Zelda oynuyordur. Onları izlersin. Roselda, Ben Drowned'ı yener. Ben Drowned doğal olarak sinir küpü olmuştur. 

    Bu sefer Ezgi'yi ararsın. Bakarsın Ezgi'de Jeff'i bulmuş birlikte bıçak atışları yapıyorlar. Tabii ki de bunu Jeff kazanıyor hep. Ama Ezgi'nin inadı tutmuş hiç pes edesi yok. 

  Bakarsın kızlardan hayır yok Liu'nun yanına gidersin. Liu'da kitaba dalarsın. Ne kadar maymunluk yapsan da geldiğini fark etmez. 

   Derin bir nefes verip bahçeye çıkarsın belki Sally'ye rastlarım diye ama Sally kendine bir oyun arkadaşı bulmuştur. Laughing Jack'de çocuğu yemek için an kolluyordur. 

   Gözlerini döndürürsün. Saate bakarsın. Dersin başlamasına daha bir saat vardır. Toby evde waffle kalmadı diye seni sabah beşte uyandırmıştır. Senin dersin ise saat on birde başlayacaktır. 

   Okul kıyafetlerini giyip dolaşmaya çıkarsın. Cp konağında sıkılmayı başaran ilk proxy olduğunu düşünüp gülersin. Yolda giderken aynı izlenme hissi tekrar bulur seni. Korkup konağa geri dönmeyi düşünürsün. Arkanı döndüğünde Zalgo'nun sesini duyarsın. "Tek başına dışarıya çıkman büyük cesaret."

   "Tek başına olduğunu kim söyledi?" Birden koro halinde üç tane ses duyulur. Şaşkınlıkla o yöne bakarsın. Ezgi, Roselda ve Clock seni kurtarmaya gelmiştir. Ama zalgo kocaman olur ve dördünüzü de eline alır. "Ne yapabilirsiniz ki?" Çırpınmaya çalışırsınız ama başaramazsınız. Ezgi'nin defteri ve kalemi yere düşmüştür. Roselda ve Clock'un da silahları.

HEPİMİZ GİDEYRUK!

CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin