TUHAF ŞATO

142 9 1
                                    

İKİ GÜNDÜR BÖLÜM ATMIYORUM ÖZÜR DİLERİM YENİ BÖLÜME BAŞLAYALIM.

  Korkuyla geriye doğru gidersin. Ayağın takılır ve simsiyah bir boşluğa düşersin. Popon yumuşak bir yere yapışır. Baktığında siyah ve kırmızı bir yatağın üzerinde bulursun kendini. Hızlıca kalkarsın. Kocaman bir şatoda olduğunu anlarsın. Ama şato sadece kırmızı ve siyah renklerindedir. Birazcık yürüyünce karşında Zalgo belirir. Çığlık atıp geri çekilirsin. Zalgo korkunç bir şekilde güler. Şatonun kapısı çalar ve Zalgo kapıyı açar. Gelen kişiyle gözlerin sonuna kadar açılır. O da seni görmeyi beklemiyordur. Gelen kişi Gözlüklü'dür.

  Ona sert bir şekilde bakıyordun. Ona zaten hiç güvenmemiştin. Ama Zalgo hiç beklemediğin bir şey yaptı. Gözlüklüyü yakasından tutup havaya kaldırdı. Gözlüklü çırpınıyordu. "Kararını verdin demek ki Ezgi?" Zalgo sayesinde ismini öğrenmiştim. "Evet, babamı bırak! Kendimi öldüreceğim." Gözlerin kocaman açılır. Demin düşündüklerin ve bakışların yüzünden kendine saydırırsın. "Sana kendini öldüreceğini kim söyledi? Seni ben öldüreceğim." Sonra da Ezgi'yi yere attı. Tuhaf bir kelime söyledi ve iki tane karartı ikinizi kollarımızdan tutup bir zindana sürükledi.

  Sen korkudan ağlamaya başlamıştın. Ezgi ise dört dönüyordu odada. "Ağlama artık sus! Bir şey düşünmeye çalışıyorum burada!" Sana gösterdiği tepkiye kaslarını çatarak karşılık verirsin. "Özür dilerim. Senle ilgili değil. Zalgoya sinirliyim. Bana kendimi öldürme seçeneğim olduğunu söylemişti ama sözünü tutmadı. Teknik olarak bir şeytandan bahsediyorum ama yine de sinirlerimi bozdu." Yanına oturdu ve sana sarıldı.

  Birden Ezgi aklına bir fikir gelmiş gibi yerinden fırladı. "Delici bir aletin var mi?" Kaşların tekrar çatarsın. "Kendini öldürmek içinse hayır!" Ezgi'nin yüzüne kocaman bir gülücük yayılır. "Hayır, o da iyi plan ama benimkisi ikimizi buradan çıkartacak bir plan." Başını olumsuz anlamda sallarsın. Yüzü asılır.

  Çok geçmeden içeriye Toby'nin yanında bir kaç kez gördüğün bir kız girer. Tek gözünde saat olan bir kız. Ezgi onun yanına gider. Kız konuşur. "Anahtarları bulamadım. Sana inanmadığım için özür dilerim." Ezgi yine o kocaman gülücüklerini sergiliyordur. "Önemli değil Clock. Delici bir şeyin var mı?" Clock tişörtünün içinden bir bıçak çıkartır ve Ezgi'ye uzatır. Ezgi'de eline bir çizik atar. Elinden akan kanlarla yere bir şeyler yazar.

BEN, CLOCK VE S/A CP KONAĞINA ŞINLANALIM.

  Yazıyı okuduğun anda kendini Clock ve Ezgi ile birlikte konağın salonuna bulursun. Toby mutfaktan çıkar ve Clock'u görünce baya bir şaşırır. "Waffle aşkına Clock, konağa geldin ve yanıma uğramıyorsun!" Ezgi'nin yüzünün asık olduğu dikkatini çeker. "Ben odama çıkıyorum. Siz Slenderman ile konuşup Clock'a bir oda ayarlarsınız." Bunu söyleyen Ezgi'dir ve sesi ağlamaklı geliyordur.

EVET ARKADAŞLAR SONRA Kİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ.

 

CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin