SÜRPRİZ FİNAL

158 8 32
                                    

MERHABA. BÜYÜK SÜRPRİZİM BUYDU. ARTIK BÖLÜM KONUSU BULMAKTA ZORLANIYORUM. BELKİ İKİNCİ BİR KİTAP ÇIKARTIP DEVAM ETTİRİRİM. BELKİ ÖZEL BÖLÜMLER YAYIMLARIM. BU ARADA FİNALİ TAM 700 OKUMA İLE YAPIYORUM. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM. BURADA YORUMLAR YAPTINIZ. BU YORUMLARDA KİMİ ZAMAN ÜZÜLDÜK KİMİ ZAMAN GÜLDÜK. ÇOĞUNLUKLA GÜLDÜK. VE BİR KİTABIN SONUNA GELDİK. İYİ OKUMALAR...

10 YIL SONRA:

     Zalgo'nun dürtmeleri ile gözünü açtın. "Ne var ya? Neden uyandırdın beni?" Seni yakandan tutup önce havaya kaldırdı sonra da yere bıraktı. "Bu gün kahvaltıyı ben hazırladım küçük hanım. Geç kalmak yok." Gözlerini kocaman açtın. "Cidden mi?" 

"Cidden." O sırada içeriye Toby girdi. "S/A, inanamayacaksın!Kahvaltıyı Zalgo hazırladı." Yanına döndüğünde Zalgo'yu yeni farketmişti. "O benden önce söylemiş. Tüh! Geç kaldım." İkinizde Toby'ye güldünüz. Sonra da odaya Masky girdi. "Slenderman 'Hemen insinler yoksa ben indireceğim.' dedi. Çabuk olsanız iyi yaparsınız." Esnedin ve uykulu bir şekilde aşağıya indin. Darklink, Ben ve Hoodie masanın resmini çekiyorlardı. Kızlar sohbete dalmışlardı. Jeff, domatese Gülen yüz çizmekle meşguldü. Liu sizi beklerken bir romana dalmıştı. Jason sofrayı eleştiriyordu. Ve diğerleri de kahvaltıya başlamayı sabırsızlıkla bekliyordu. 

    Masaya oturdun. Herkesin en sevdiği yemeklerden yapmıştı Zalgo. Son on yılda olanları düşündün. Sihir güçlerinin hepsini keşfetmiştin. Artık tam bir proxy olmuştun. Slenderman ile Zalgo barışmıştı ve birleşmişlerdi. Ayrıca Zalgo, seni kullanmaktan vazgeçmişti. Kahvaltını yaptın ve görev listesini eline aldın. Gelsin görevler...

ARKADAŞLAR KİTABIN SONUNA GELDİK. BAŞTA YAZDIM TEKRAR YAZACAĞIM BELKİ İKİNCİ KİTAP ÇIKARTIRIM VE DEVAM ETTİRİRİM HİKAYEYİ. BELKİ ÖZEL BÖLÜMLER YAYIMLARIM. 

SİZCE ÖZEL BÖLÜM YAYIMLAYAYIM MI?

YAYIMLAYACAKSAM KAÇ TANE YAYIMLAYAYIM?

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM. HOŞÇAKALIN. 😘🥲



CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin