YENİ BÖLÜM GELDİ ÇEĞĞKK DUDUDUDUFDUFDUF. İYİ OKUMALAR ;)
Arkanı döndüğünde kimse yoktu. Korkuyla oradan uzaklaştın. Konağa geri döndün. Konağın önünde sırılsıklam olmuş bir adet Liu buldun. Yanına gittin. "Nasıl geçti görüşmen? Kabul etti mi?" Sen şaşkınlıkla inceledin onu. "Beni bu yağmurda dışarıda mı bekledin?" Birden hapşırdı. "O kadar önemli değil. Severim ben yağmuru ya." Tekrar hapşırdı. Sende güldün ve kolundan kaldırıp içeriye doğru yönlendirdin. "Kabul etti." Olumlu anlamda kafasını salladı. "Sevindim, hapşuuu!"
Onu Nurse Ann'e götürdün. Nurse Ann Liu'ya bir kaç soğuk algınlığı şurubu verdi. Liu'yu yatağa yatırıp mutfağa gittin. Dolapta iki Waffle, on taneden fazla böbrek, beş tane bağırsak vardı. Yüzünü buruşturdun ve bir tane Waffle aldın. Arkandan bir el uzanıp diğer Waffle'ı çekip aldı. "Waffle kalmamış, bu bir kıyamet! Bu Waffle'ı yedikten sonra alışverişe çıkmalıyım." Bu kişi tabii ki de Toby'ydi. "Benim de seninle gelmem lazım. Dolapta benim yiyebileceğim tek şey senin Waffle'ların." Toby sevinçle zıpladı. "Yaşasıııınnn! Birlikte alışverişe gideceğiz!"
Konuşurken Waffle'larınızı yediniz. Sonra da bir markete girdiniz. Toby, Jeff'in beyaz swetlerinden giymişti ve siyah maske ile siyah güneş gözlüğü taktı. Kapüşonunu da taktı. Slenderman bile bu kılıkta onu tanıyamazdı. Toby waffle reyonuna gitti. Sende yiyecek reyonuna. Yiyecek reyonundan en sevdiğin şeyleri aldın ve Toby'yi aramaya başladın. Waffle reyonuna geldiğinde Toby'nin arkasında bir karartı olduğunu gördün. Ona seslendin ama sana cevap vermedi. "Boşuna nefesini tüketme, seni duyamaz. Seni şu anda kimse duyamaz." Bu ses parkta duyduğun sesti. Karartı şu anda Toby'nin değil, senin arkandaydı.
ÇILDIRDIĞINIZI TAHMİN EDEBİLİYORUM.
BU SES SİZCE İYİ BİRİSİNE Mİ YOKSA KÖTÜ BİRİSİNE Mİ AİT?
TAHMİNLERİNİZİ ALAYIM:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\
FanfictionWattpad de ilk baş karakter sensin kitabı. Creepypasta karakterleri ile birlikte yaşamaya hazır mısın? Üstelik başlıkta da söylediğim gibi kitabın karakteri sensin:)