HAPİS

167 11 3
                                    

MERHABA. YENİ BÖLÜMÜ ERKEN ATTIM. KİTABI BİRAZ BOŞLADIĞIMIN FARKINDAYIM. KUSURA BAKMAYIN BUNDAN SONRA BOL BOL ATICAM.

"Merhaba sonsuz güç!"

   Bu sefer ikinizde aynı anda ama bu sefer korkuyla "GÖZLÜKLÜÜÜ!!!" diye bağırdınız. Zalgo birden televizyondan fırlayınca Ben seni kolundan tuttu ve ikinizi de telefonun içine soktu. 

   Telefonun içinden dışarıyı görebiliyordunuz. İçeri birden gözlüklü daldı. "Zalgo! Rahat bırak onu!"

    Zalgo korkunç bir kahkahayla telefonu yere fırlattı ve ayağıyla üstüne bastı. İçerisi zifiri karanlık olmuştu ve üstünde bir ağırlık vardı. Canın acıyordu. Dışarıda ki sesleri duyabiliyordunuz. "Ne yaptın sen?" 

   Zalgo (klavyenin  "zangır" diye çevirmesi:))korkunç bir kahkaha daha atmıştı sonraysa Zalgo'nun sesi hiç gelmedi. Büyük ihtimalle gitmişti.

   Ben Drowned'a ne kadar seslensensen de hiç cevap vermemişti. "Siz iyi misiniz?" Bunu söyleyen Gözlüklüydü. "Ben iyiyim ama Benjamin'in nasıl olduğunu bilmiyorum." 

   Birden telefon düzeldi. İçerisi aydınlanınca Ben'i aramaya başladın. Sonunda yerde baygın bir halde yatıyordu. Yanına gidip çömeldin. Senin elin koluna değdiği gibi Ben başını tutarak ayağa kalktı. "Hadi çıkalım buradan."

     Ben Drowned tamam anlamında başını salladı ve kolunu tuttu. Birlikte havaya yükseldiniz. Fakat ekrana kafanızı çarpıp yere düştünüz. Ben Drowned korkuyla ellerine baktı. 

  "Güçlerim telefonu kırık olarak algılıyor. Çıkamıyoruz." 

EVET SEVGİLİ YAZARINIZ YİNE TAM YERİNDE BİTİRDİ DEĞİL Mİ? BİR SONRA Kİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE:)


CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin