GÜÇ

166 13 3
                                    

BU KİTABA DAHA ÇOK ZAMAN AYIRACAĞIMI SÖYLEMİŞTİM. O YÜZDEN BÖLÜMLERİ ELİMDEN GELDİĞİNCE HIZLI YAPMAYA ÇALIŞIYORUM. OY VERİRSENİZ SEVİNİRİM.

Ben Drowned'ın en az on bininci denemesinde de yere yapıştınız. Tüm creepypasta telefonun başındaydı. Sessizliği bozan dahiyane(!) fikri ile Jeff oldu. "Telefonu bıçağımla ikiye bölsem, bunlarda yandan çıksa." Ve sonuç olarak Liu tarafından kitabı kafasına yedi. "Dostum, bizi öldürmek istiyorsan dürüstçe söyle!" Bunu söyleyen tabii ki de Ben Drowned'tı. Bu sefer sözü Liu aldı. "S/A acaba annenden mi yardım istesek? Biliyorum, çok zor ama ne de olsa sihirleri var belki sizi dışarıya ışınlayabilir." Birden gözlerin doldu. Ondan yardım isteyemezdin. Geçen bunca yılın sonunda bunu yapamazdın. "Olmaz! Ondan yardım falan istemem ben!" Bu cevaba kimse itiraz etmedi. Edemezdi de zaten. Bir fikir de Masky'den fırladı. "Acaba, sen mi denesen S/A." Gözlerin kocaman açıldı. "Ben ne yapabilirim ki?" Masky elini çenesine koydu ve telefona doğru döndü. "Sonsuz gücün sahibi değil misin? Bir gücünü kullanmayı denesen." Bu olabilirdi işte. Belki bu sayede güçlerini keşfederdin. Hemen kabul ettin. Ben Drowned seni kolundan tuttu ve ekranın altına uçurdu. Sende elini yavaşça ekrana dokundurdun. Ekrana dokunduğun yer mor ile pembe arası bir şey oldu. İkinizde oradan geçtiniz ve dışarıya çıktınız. Başarmıştın. Gücünü kullanmayı başarmıştın.

BU BÖLÜMDE BİTTİ. SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ.

CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin