UYKU

121 6 8
                                    

PARDON İSİM KOYMAYI UNUTMUŞUM TEKRAR YAYIMLADIM KUSURA BAKMAYIN.

MERHABA ARKADAŞLAR. TAM TAMINA BEŞ GÜNDÜR YAZMIYORUM. OLMAYAN AKLIMA FİKİR GELMİYOR. NEYSE YAPECEZ BİR ŞEYLER. İYİ OKUMALAR...

    Gözlerini açarsın ve başında çok kötü bir ağrı vardır. Tam hasta olduğunu düşünürken aklına kaçırılman ve enerjinin çekilmesi gelir. Karnın kurt gibi acıkmıştır. Alt kata inersin. Waffle delisi (anlamayanlara Ticci Toby) yine masanın başında waffle yiyordur. O kadar yiyip yiyip nasıl kilo almadığını düşünürsün. Dolabı açıp kaşar ve ekmeği alırsın. Ekmeği de dolaba koyuyorsundur yoksa Jeff dışarıda bulduğu ekmeklerine gülen yüz çiziyordur. "Günaydın S/A! Çok uyudun çoooookkkk." Şaşkınlıkla saate bakarsın. Saat daha dokuzdur.

   "Toby, saat dokuz biz sıradan insanlar için erken bir saat." Toby kahkaha atar ve kocaman bir waffle dilimini azına atar. "Bor gon doho mo oyoyocoton? (Çeviri: Bir gün daha mı uyuyacaktın?)" Gözlerin kocaman açılır. "Nasıl yani?" Toby ağzında ki koca parçayı yuttu ve cevap verdi. "Dün tüüüüüm gün uyudun. Öldün sandık, Ann'i çağırdık. Ama uyuyormuşsun." Dönüp kaldın. Resmen bir gün uyumuştun. "Ama dün cumaydı. Okul vardı, alarmımı kim kapattı?" Toby dolaptan yeni bir waffle daha aldı. "Alarmın çaldı, çaldı, çaldı, çaldıııııığğğğğ ama sen duymadın." Konuşurken hazırladığın tostu waffle makinesine basarsın. Çünkü evde tost makinesi yoktur. Slenderman sana tost makinesi alma sözü vermişti. "Günaydın S/A! Sonunda uyandın uyuyan güzel." Liu üst kattan elinde kalın bir kitapla aşağıya iniyordur. "Neden kimse beni uyandırmadı?" Toby ile Liu aynı anda "Uyanmadın!" diyince somurtup kendini koltuğa atarsın. Okulu bu aralar çok ihmal ettiğin aklına gelir. Böyle giderse sınıfta kalacaksındır. 

BU BÖLÜMDE SİZİ AKSİYONA SÜRÜKLEMEDİM YİNE İYİSİNİZ. BİRDE BAKIYORSUNUZ SONRA Kİ BÖLÜMDE UZAYLILAR TARAFINDAN KAÇIRILMIŞSINIZ.VALLA BU YAZARDAN HER ŞEYİ BEKLEYEBİLİRSİNİZ SİZİ ARALIKSIZ BİR GÜN UYUTTU DAHA NE YAPSIN BU YAZAAAAARRRR. NEYSE BOŞ YAPTIM. GÖRÜŞÜRÜZ...

CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin