KAÇIRILMA

126 6 19
                                    

MERHABA. SONUNDA YENİ BÖLÜM GELDİ. HAFTA SONU ATAMADIM KUSURA BAKMAYIN. İYİ OKUMALAR...

    Son zilin çalmasıyla koşarak okuldan fırladın. Şansına seni almaya kimse gelmemişti. Daha hızlı koşmaya başladın. Ama karşında birden bire oluşan bedene toslayıp yere düştün. Zalgo karşında hala insan versiyonu ile duruyordu. Seni yakandan tutup kaldırdı. Karnına yumruk attın. Eğilmesi ile koşmaya başladın ama kendini yerde buldun. Sihirle görünmez bir ip oluşturmuştu ve seni kendine çekiyordu. Sonunda dibine geldin. Zalgo ile yüz yüzeydin. Zalgo'nun elinde bir peçete belirdi. O peçeteyi senin ağzına dayadığı gibi kendinden geçtin.

   Uyandığında nezarethane gibi bir yerdeydin. Parmaklıkları kıpkırmızıydı. Elini uzattığın anda çekmen bir oldu. Parmaklıklar ateştendi. Umutsuzlukla kenarda ki banka oturdun. Yanında kocaman bir hamburger belirdi. Bunu Zalgo'nun gönderdiğinden şüphen yoktu. Hamburgerle uzun bir süre bakıştınız. Sonra da onu yere yapıştırdın. Birden parmaklıkların ardında Zalgo belirdi. "Cık cık cık! Bir de müslüman olacaksın. Sizin dininizde ona nimet diyorlar S/A!" İçinden büyük bir gülme isteği geldi. "İmana geldin herhalde." 

   Zalgo büyük ve kötü bir kahkaha aldı. "Sevdim seni şakacı çocuk! İntikam seviyemi belki birazcık aşağıya indirebilirim." Kaşlarını çattın. "Ne intikamı be!" Yine o kötü kahkahasını patlattı. "Ben senin yüzünden proxyimi kaybettim S/A! Sen benden Clockwork'u aldın. Clockwork'u almasaydın sana yaşayacağın kadar enerji bırakabilirdim. Ama şimdi tüm enerjini söküp alacağım. Ve bu baya canını yakacak." Zalgo'nun parmak şıklatmasıyla yanında bir kapsül belirdi. "Ölmeye hazır mısın? Çünkü ben senin güçlerinle dünyayı ele geçirmeye çok hazırım."

S/A ELDEN GİDİYEH! 

SİZCE ZALGO ENERJİNİ EMEBİLECEK Mİ? 

EĞER KIRTULACAKSAN NASIL KURTULACAKSIN?

TAHMİNLERİNİZİ ALAYIM.

CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin