SAKAR

245 15 6
                                    

EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜME GEÇELİM. BU BÖLÜMDE BİR SÜRPRİZ VAAAR.

 Odanda oturup boş boş adres kağıdına bakıyorsundur. Ağlamaktan gözlerin şişmiştir. Ama hiç bir Cp karakterine bunu belli etmemişsindir. Uyuyacağını, rahatsız etmemelerini söyleyip odana çıkmışsındır. Birden birisi odana dalar. "Hav hav hav." Bu smile dogtur. Peşinden de içeri Sally girer. "Abla/abi ne oldu? Neden ağlıyorsun?" Burnunu çekersin ve gözlerini silersin. "Ağlamıyorum, gözüme kağıt kaçtı." Sally gelip minicik elleriyle göz kapaklarını yukarı kaldırır. "Çıkarttın mı peki?" Küçük bir kahkaha atarsın ve Sally'yi yatağa yatırıp gıdıklamaya başladın.

  Liu çığlıkları duyup telaşlanır ve odana gelir. Seni Sally'yi gıdıklarken görünce gelip o da  Sally'yi gıdıklar. Oyununuz bitince üçünüz de çok yorulmuşsunuzdur. Liu senin ağladığını fark eder ve nedenini sorar. Sende ona da gözüne kağıt kaçtığını söylersin. Ama o eğer gözüne kağıt kaçsaydı iki gözünün de etkilenmeyeceğini söyler. Sende onun zekasına kendinin de zekasızlığına küfür edersin. Ona anlatırsın. Sana destek olur. Liu'dan etkilenmeye başlarsın ama kabul etmezsin. 

 Birden bir gözlüklü küçük bir kızın camdan sizi izlediğini görürsün. Çığlık atarsın. O da çığlık atar ve merdiveni ile birlikte yere yapışır. Liu ile aşağıya koşarsınız. Kız bayılmıştır. Liu onu kucağına alır ve beraber revire götürürsünüz.

ARKADAŞLAR SİZCE O KIZ KİM? 

YENİ KARAKTER Mİ ACABA?

PEKİ SİZİ NEDEN İZLİYORDU?

FİKİRLERİNİZİ ALAYIM. AYRICA BU SORULARIN CEVABI SONRAKİ BÖLÜMDE!!!

CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin