MERHABALAR. ARKİDİŞLER. NAPİYONUZ. NEYSE BEN SAÇMALAMADAN BÖLÜME GEÇEYİM EN İYİSİ.
Çıkışa az kalmıştır. Aklın derste değil konaktadır. Acaba Slenderman seni almaya kimi göndermiştir? Seni okula Hoodie bırakmıştır. Okula giderkende seninle konuşmamış, sürekli video çekmiştir. Düşünürsün. Slenderman sende nasıl bir güç görmüştür acaba? Bu garip insanların arasına alacak kadar önemli birşey midir bu? Yoksa bir yalan mı? Bir yalanı daha kaldıracak gücün yoktur. Sen bunları düşünürken zil çalar. Hemen kapıya koşarsın. Heyecan içinde çıkarsın bahçeye. Fakat seni bekleyen kişiyi görünce tüm neşen söner. Seni bekleyen kişi Ray'dır.
Kesin yol çok uzun geçecek diye düşünürsün. Onu görmemiş gibi yapmayı denersin. "Slenderman neden bu pis sapığı gönderdi ki beni almaya?" diye düşünürsün. O sırada seni fark eder ve yanına gelir. "Oo güzellik nereye bensiz? Köşkün yolunu bulabilecek misin tek başına?" Yüzünde her zamanki o sinir bozucu sırıtış vardır. Yürüyebildiğin kadar hızlı yürürsün. Ama o sana yetişir. Seni bir binanın duvarı ile kendi arasına alır. "Daha ne kadar kaçmayı düşünüyorsun?" Onu yumruklamaya başlarsın ama sarsılmaz bile. Kafasını boynuna yaklaştırır.
O sırada arkadan kurtarıcının sesini duyarsın. "RAY!" O sırada Ray korku ile seni bırakır ve rahatlarsın. O kurtarıcı dün birlikte Toby'nin mahvettiği odanı temizlediğiniz Jeff'tir. "Slenderman S/A'yı almam için beni görevlendirdi. Çıkışta olmayınca başına birşey geldi sandım." Seni önüne alır ve sen önde neşeli neşeli yürürsün. Ray ise en arkada somurtuyordur.Eve gelirsin. Toby, Clock Work ile waffle yiyordur ve okuldan geliceğini bildiği için sana da bir tabak yapmıştır. Afiyetle yersiniz. Sonra da odanıza, ödevlerinizi yapmaya çıkarsınız. Fakat kıyafetlerinizin hepsini dağıtmış ve onlara iğrenerek bakan bir Jason ile karşılaşırsınız. "Ne yapıyorsun kıyafetlerime?" diye çıkışırsınız. O ise kendinden emin "Benim kadar mükemmel misin diye bakıyordum ama bunun imkansız olduğunu unutmuşum. Kimse benim kadar kusursuz olamaz." der ve gider. Arkasından şaşkın bir şekilde bakar kalırsın. Tam çantandan defterini çıkarırsın ki içeri Eyeles Jack girer. Elinde böbrek vardır ve her yere kanını damlatır. Ama o Toby gibi yapmaz ve temizler.
Eyeles Jack gittikten sonra tam defterini açarsın ki aklına telefonun gelir. "Bir İnstagram'a bakayım sonra çalışırım." diye düşünürsün. İnstagram'a girersin. 99+ bildirim vardır. Bakarsın. Çoğu yeni takipçilerdir. Birden mesajlar bölümüne bir mesaj geldiğini fark edersin. Takip etmediğin kişilerin sana mesaj göndermesini engellediğini hatırlarsın. Sana mesaj yazan kişinin ismine bakarsın. "Asira" yazıyordur. Birden kimliğindeki anne ismi aklına gelir. "Asira". Bunun bir eşek şakası olduğunu düşünürsün. Hemen takip ettiklerim kısmına girersin. Onu takip ediyorsundur. İlk önce İnstagram'ının hacklendiğini düşünürsün fakat o kişiyi takipten çıkamazsın. Sinirlenirsin ve İnstagram'ı silersin ama baktığında yerindedir. Sonunda mesaja bakmaya karar verirsin.
YARIN SAAT 16.00 DA
ŞÖMİNE KAFEDE
ANNEN
Sen mesajı okuyunca birden kaybolur. Takip ettiklerim kısmına girersin orada da öyle birisi yoktur. İnstagram'da ararsın. Ama öyle bir hesap yoktur. Ağlamak üzeresindir. Beynin çok karışmıştır. O kafeye gitmeli misin? Yoksa gitmemeli mi?
BÖLÜMÜN SONUNU HEYECANLI YAPMAYA ÇALIŞTIM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\
FanfictionWattpad de ilk baş karakter sensin kitabı. Creepypasta karakterleri ile birlikte yaşamaya hazır mısın? Üstelik başlıkta da söylediğim gibi kitabın karakteri sensin:)