BULUŞMA

277 19 16
                                    

EVET ARKADAŞLAR BÖLÜMLER BİRAZ GEÇ GELİYOR. AMA GİDİYOZ İŞTE BÖYLE. NEYSE BAŞLAYALIM.

  O bir rüyaydı. Burada ne işi vardı? Jeff'e yaklaştın ve ona anlattın. Onun bir şeytan olduğunu, seni korkutmasının normal birşey olduğunu söyledi. Ama sen ona onu her akşam gördüğünü söylediğinde duraksadı ve sakin olmanı söyledi. Daha çok kendisine söyler gibiydi.

 Zalgo sana döndü. Tam sana doğru gelirken Slenderman onu uvuzlarıyla yakalayıp duvara yapıştırdı. "Ona ihtiyacım var Slendy. Onun sayesinde tüm evreni ele geçireceğim." Kafan karıştı. Sen sıradan bir insandın. Ne yapabilirdin ki en fazla? 

  Jeff seni dışarıya sürüklemeye başladı. "Jeff, nereye götürüyorsun beni?" Endişeli gibiydi. Sen hiç bir şey bilmiyordun ama o biliyordu. "Seni istiyor. Uzaklaşmalısın buradan." Seni ormanın ortalarına getirdi. Aklına mesaj geldi. Yarın kesinlikle buluşmaya gidecektin. Belki de sihirini annenden almışsındır diye düşünürsün. O sırada içine birinin sizi takip ettiği gibi bir his doğar. Arkanı dönersin. Kimse yoktur. Birden kendini partide bulursun. Zalgo gelmeden hemen öncesinde. Jeff'e Zalgo'nun gerçek olup olmadığını sorarsın. Zalgo gerçektir ama demin olanları sadece sen hatırlarsın. 

XXX

 Buluşma saati gelmiştir. Kafede oturuyorsundur. Bunun bir oyun olduğunu düşünürsün. Tam kalkacakken yanına bir kadın gelir. Sana çok benziyordur. Ama göz rengi pembedir. Şaşkın bir biçimde gözlerini incelersin. Sana kendini tanıtır. O gerçekten senin annendir. Seni tehlikeye atmak istemediğini ve seni o yüzden bıraktığını söyler. Sen ondan daha güçlüsündür. Yarı insan yarı perisindir ve kalbin sihir pompaladığı için sihir gücün her geçen gün artıyordur. Sadece sen bilmiyorsundur. Buna inanmazsın. Ve kadın bunu göstermek için tırnaklarını uzatır ve eline çizik atar. Normal kan çıktığında haklı olduğunu gösterir biçimde kaş göz yaparsın. Kadın elindeki kanı alıp bir kağıdın üstüne koyar. Çantasından bir sıvı çıkartır. O sıvıyı kanına damlatır. Birden kanın rengarenk bir şekilde parlar. O sıvının bunu yaptığını söylersin. Yanına yan masadan birini çağırıp bilim insanı olduğunu, deney yapacağını söyleyip kadının elinden biraz kan alır ve onu da bir kağıda koyar. Aynı sıvıyı o kana da döker fakat kan birden kaybolur. Ona güvenmediğini, bu saatten sonra bir anneye ihtiyacın olmadığını söylersin. Birazcık kırılır ama belli etmez. Sana adresini verir ve bir anneye ihtiyacın olursa istediğin zaman gelebileceğini söyler. 

BU BÖLÜM BU KADARDI. BURAYA EN SEVDİĞİNİZ CP KARAKTERİNİ YAZARSANIZ SEVİNİRİM. BU ARADA KARAKTERLERE BENDE DAHİLİM:)

CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin