ÇİZGİ ROMAN

117 8 11
                                    

ARKADAŞLAR İLHAM GELMİYOR. HERGÜN ATACAM DEMİŞTİM DÖRT GÜNDÜR BÖLÜM ATMIYORUM. O YÜZDEN BÖLÜM ATMA ARALIĞINI HAFTADA BİR OLARAK DEĞİŞTİRDİM. BUNDAN SONRA HER CUMA YENİ BÖLÜM ATACAM. İYİ OKUMALAR...

-NOT: BU BÖLÜMDE Kİ KARAKTERİ Creepypasta_girll1 HESABIMDA Kİ BENİM OLUŞTURDUĞUMCP'LER KİTABINDA CALMLESS (DUYGUSUZ) ELVİS BÖLÜMÜNDE GÖREBİLİRSİNİZ. MEDYADA DA FOTOĞRAFI VAR.-

    Liu ile bir kitapçıya girdiniz. Sana ve kendisine kitap alacaktı. Koşup kitaplara baktın. Bir çizgiroman dikkatini çekti. Kitabın ismi  "Duygusuz Katil"di.  Kitabın üstünde "AÇMADAN ÖNCE İKİ KERE DÜŞÜN!" yazıyordu. Bu da merakını daha da bastırdı ve Liu'ya kitabı aldırdın. 

    Eve gider gitmez kendini koltuğa attın. Liu'da bin sayfalık bir polisiye roman almıştı. Heyecanla çizgiromanın ilk sayfasını açtın. Bir yazı vardı. "Sevdiği kızın sevdiği tarafından kalbinden vurulmuştu. Artık hiçbir duygusu yoktu. Kalpsiz bir canavar olmuştu." 

    Sonra ki sayfayı açtığında ise etrafa sapsarı ışıklar yayılmaya başladı. Sen korku ile yanında oturup kitap okuyan Liu'ya yapıştın. Liu çizgiromana bakınca gözleri kocaman açılmıştı. "O ne be!" 

   Birden kitap kayboldu ve onun yerine sarı saçlı, sarı gözlü ve sarı kıyafetli bir genç belirdi. Yüzünde hiçbir duygu belirtisi yoktu. Bomboş bakıyordu. Liu belinde ki silahı çıkartıp ona doğrulttu. Ama adam tepki vermiyordu. 

    Liu'nun elinde ki silahı alıp Liu'ya doğrultunca çığlık attın. Senin çığlığın ile ikisi de kulağını kapattılar. Merdivenlerden uçarcasına Toby ile Masky indi. Toby elinde ki waffle'ı adama doğrulttu ve fırlattı. Ama adam eğildiği için Waffle duvara yapıştı. "Ben en iyisi baltalarımı alıp geleyim." Toby tam kapıya doğrulmuştu ki adam kapıya sıktı ve Toby Masky'nin kucağına zıpladı. 

    Masky sinirle Liu ve sana döndü. "Bu kim?" Liu soruyu adama yönlendirdi. "Kimsin sen?" Adam silahı indirdi ve aynı duygusuz ifade ile cevap verdi. "Ben Elvis. Calmless Elvis." Elvis eskiden çizgiromanın bulunduğu yere kendini attı ve çizgiroman eski yerine geldi. Sense "Az önce ne yaşadım ben?" diye düşünmeden edemedin.

CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin