GELİR MİSİN?

149 12 1
                                    

MERHABALAR. SİZİ ÇOK SEVİYORUM. YENİ BÖLÜME DE GEÇİYORUM HEMEN. 

   Adres kağıdına boş boş bakarken odaya Jason girer. "Harika bir bebek oldu değil mi?" Elinde ona ters ters bakan bir Lazari vardır. "Şuna söyle beni bıraksın!" O sırada Jason moralinin bozuk olduğunu anlar ve Lazari'yi bırakır. Lazari de popo üstü yere düşer. "İyi misin S/A!" Onlara ne olduğunu anlatırsın. Onlarda üzülür. "Bence anneni okula getir. Yani herkes ikinci bir şansı hak eder." Jason Lazari'yi onaylar. "Benim kadar harika birisi olamasa da belki bir şansla iyi bir anne olabilir." Onlara düşüneceğini söylersin. Odadan çıkıp bahçeye inersin. Yağmur yağıyordur ve bir süre yağmurda oturursun. Yanına Liu gelir.

   "Hasta olacaksın. İçeriye geçelim." Hayır anlamında kafanı sallarsın. "Benim gitmem gereken bir yer var." Liu nereye gideceğini anlar ve memnun bir şekilde kafasını sallar. Liu'yu ve konağı geride bırakırsın. Annenin verdiği adrese doğru yol alırsın. Kapının önüne gelip derin bir nefes alırsın ve zile basarsın. İçeriden ses gelmeyince ve kapıyı açan biri olmayınca arkanı dönersin. O sırada kapı açılır. Tekrar derin bir nefes alıp arkanı dönersin. Annenin gözünden bir damla yaş akmıştır. Ona doğru yaklaşırsın. Senin de gözünden yaş akar. Annen seni içeriye alır. Ona olan biteni anlatırsın. "Okuluma velim olarak gelir misin?" Annen sana sarılır. "Tabii ki gelirim." Kafanı sallarsın ve onu itersin. "Henüz güvenimi kazandığını söylemedim." Annende tebessüm eder. "Umarım bir gün onu da başarırım." Hiç cevap vermeden çıkar gidersin. 

   Bir banka oturursun. Yağmur yağdığı için popon ıslanır:) Ama umursamazsın. O evden ayrıldıktan sonra başına gelenleri düşünürsün. O sırada elinde bir şey parlar. Eline baktığında sonsuzluk işareti "♾" şeklinde bir yara görürsün. Dokunduğunda yara gibi pürüzlü olmadığını fark edersin. Birden başın ağırmaya başlar. Elinle başını tutarsın. "Ne oluyor bana?" diye geçirirsin içinden. Birden kulağına bir fısıltı gelir. "Güçlerini fazla içinde tutuyorsun. Sana zarar veriyorlar." Daha önce hiç duymadığın bir sestir bu.

TAHMİNLER GELSİN!

SİZCE BU SESİN SAHİBİ KİM?

YENİ BİR KARAKTER Mİ GELİYOR?

BİRDE VOTE ATARSANIZ SEVİNİRİM.

CREEPYPASTA-BAŞKARAKTER SENSİN /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin